Založ si blog

Archív: august, 2014

DNES 20. – Ach, jaj, štátny rozpočet alias Nie, nie je prvý apríl.

Medializovaný návrh slovenského štátneho rozpočtu na budúci rok mi pripadá nezmyselný. Presnejšie povedané – pripadá mi ako zlý vtip, musela som pri jeho čítaní zaloviť v pamäti, či náhodou nie je prvý apríl. Začnime argumentáciou – Prečo? Prečo bude štátny rozpočet limitovaný? Zrejme to ešte mnohí občania Slovenska nechápu, ale spustila sa […]

Pokračovanie článku

Školský príbeh – Motto: „Čo ťa nezabije. . . bude neskôr trpko ľutovať, že tak nespravilo. “

Začína zasa jeden školský deň. Utorok, takmer začiatok týždňa. Nedeľa už skončila, no stále cítim jej sladkú chuť na jazyku. Aj pondelok bol ešte nedeľne prevoňaný, no do piatku je straaaaašne ďaleko. Nekonečný príbeh. Stráca sa kdesi za belasým obzorom školského týždňa. Predposledného pred uzavretím známok a preto zaplneného skúšaním, písomkami a […]

Pokračovanie článku

DNES 19. – Kto, ak nie vy? alias Niekoľko slov policajtom, prokurátorom, znalcom, sudcom

Uplatňovanie práva v spoločnosti súvisí úzko nielen s riešením a prevenciou trestných činov, ale aj s prístupom obete k spravodlivosti. Jeho neoddeliteľnou súčasťou sú aj postupy vo forenznej praxi – t. j. spôsob, akým vo vzťahu ku obetiam koná polícia, orgány činné v trestnom konaní i znalci. Preto v dnešnom článku oslovujem práve ich a pýtam sa – kto, […]

Pokračovanie článku

Stredoškolská rozprávka  alias Drahý pán minister! (rozprávka, ktorá nebola)

Každý vraví, že najnešťastnejší je piatok. Ale nohu si môžete zlomiť aj v stredu. Vyliať čaj aj v sobotu. Rozbiť okno v pondelok. Alebo môžete mať nešťastné utorky ako ja. V utorky sa mi už stalo kadečo. Povedala by som, že určite všetko. Ale naozaj? Dnes je opäť utorok. Teplý a jasný jesenný deň. Slnečné lúče mi hladia líce cez okenné sklo našej […]

Pokračovanie článku

Silikónové prsia – Ištvánovci 2.

Seriál Susedia nesledujem. Nielen preto že skoro ráno vstávam, aby som stihla ešte pred odchodom do práce niečo napísať a tak sledujem akýkoľvek večerný program iba výnimočne, ale aj preto, že tie dva diely Susedov, ktoré som videla, ma nijako neočarili. Zato moje dcéry ich sledujú pravidelne. Seriál sa im veľmi páči a uprosili nás, aby ho mohli pozerať. Všetky tri. […]

Pokračovanie článku

DNES 18. – Milióny ruských agentov na Slovensku

Povedzme si úprimne – nepáli to každému rovnako rýchlo. Mnohí slovenskí občania chápali hneď po ohlásení nápadu realizovať sankcie voči Rusku v hospodárskej oblasti, že ide o nápad škodlivý určite viac pre Slovensko ako pre samotné Rusko. Teraz to konečne došlo aj premiérovi Ficovi. Zrejmé však je tiež, že niektorým ďalším slovenským politikom to nedošlo […]

Pokračovanie článku

Ištvánovci 1.

Z mojej tvorby pre chvíle víkendového oddychu. Život našej rodiny necelých sedem rokov dozadu. Tak, to sme my, máte nás tu ako na predvolebnom plagáte. Pekne v rade vedľa seba, s úsmevom číslo štyri – tzv. inteligentným (alebo že by dôveryhodným?) No, namojveru, zabudla som (od posledných volieb už prešla nejaká tá doba), ale veď to je napokon jedno, nie? Otec […]

Pokračovanie článku

Otvorene – Druhý otvorený list premiérovi

Pán premiér Fico, môj prvý otvorený list som Vám poslala v marci 2014 v čase, keď v slovenskom zdravotníctve niekto zabil moje dieťa. Upozornila som Vás ním vtedy verejne, že máte bordel v zdravotníctve. Týmto otvoreným listom Vás verejne upozorňujem, že máte bordel v zdravotníctve aj v justícii. Vinník smrti môjho syna doteraz nebol ani len oficiálne […]

Pokračovanie článku

DNES 17. – Oddeliť zrno od pliev

Rozumiem vášmu smútku, všetci tí, ktorí sa mi na môj mail ozývate so smutnými príbehmi o vašich blízkych, zabitých v slovenskom zdravotníctve v dôsledku pochybení lekárov. Žijem svoj smútok podobne ako vy. Avšak na rozdiel od niektorých, ktorých bolesť zaslepuje a prestali dôverovať lekárom úplne, ja prehlasujem, že sú v radoch lekárov aj ľudia, ktorých si […]

Pokračovanie článku

Prvoaprílová rozprávka alebo Najlepší kocúr je riaditeľ

Cha-cha, zajtra je prvý apríl, môj najobľúbenejší deň hneď po narodkách a meninách. Prvý apríl je pre mňa sviatok, ako Vianoce, Silvester či iné podobné dni. Vtedy je deň, kedy môžem klamať a klamať a klamať a ešte raz len klamať, a popri tom nepočujem od mamy či kamarátok: „Prestaň s tými žartíkmi, veď nie je prvý apríl!“ No tento rok si musím […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,835
Celková čítanosť: 8910806x
Priemerná čítanosť článkov: 3143x

Kategórie