Založ si blog

Archív: máj, 2016

Na Konci Dní 8. – Štát ma trestá za to, že som bola slušná. . .

Ľudia, porozprávala som vám už viacero škaredých príbehov o kadečom, ale ten dnešný bude superškaredý. Asi ako cesta za spravodlivosťou na Slovensku. Ak ste dostatočne vnímavý človek – keď teraz si na chvíľu zavriete oči, uvidíte úplne živo draka chŕliaceho ohnivé plamene a iskry z nich, poletujúce vo víchre, vyvolanom divokým mávaním jeho […]

Pokračovanie článku

Na Konci Dní 7. – Slovo na obranu autistov

Autisti sú ľudia, ktorí majú vlastný svet. Sú v ňom, hoci sú zároveň i v tom našom svete. Istým spôsobom sú v našom svete bezbranní. Môj syn, ktorý zomrel pred 2 rokmi v dôsledku závažnej chyby lekárky v revúckej nemocnici bol autista – takže teraz chápete, prečo sú autisti hlboko v mojom srdci. Oni sami aj ich rodiny potrebujú pomoc […]

Pokračovanie článku

Len tak 6 . – To, čo nie je. . .

Ach, mám rada čas pivónií. Ich kvety v nespočetných odtieňoch ružovej, cviklovej či bielej farby sa hrdo týčia v dedinských predzáhradkách…Obdivovala som ich pri večernej ceste domov, dnes i včera. A keď sme včera večer prišli autobusom po 19,00 domov (moja stredná dcéra Svetlanka zmaturovala a gymnázium, v ktorom strávila osem rokov, sa s maturantmi lúčilo […]

Pokračovanie článku

Len tak 5. – Čo nechceme vidieť a mali by sme. . .

Inšpirovala ma včerajšia diskusia k článku. Povedzme si na rovinu – máme teraz 2 možnosti vo vzťahu ku slovenskému zdravotníctvu – môžeme si vravieť, ako niekomu zdravotníci pomohli, že predsa slovenské zdravotníctvo robí i niečo dobré – a tým skončiť. Pretože na každý prípad pochybenia môžeme pozerať tak, že „chybička se […]

Pokračovanie článku

Len tak 4. – Nie som pštros. . .

Včerajší Reflex na Markíze priniesol ďalší otriasajúci prípad. Pán Jozef odkráčal do nemocnice na banálnu operáciu žlčníka, no domov sa už nikdy nevrátil. Tisíce mŕtvych, ktorí mohli žiť – to je smutná vizitka slovenského zdravotníctva. Stratené roky života, radosť a láska, ktorú zažívať so svojimi blízkymi. Koľkí z nás utrpeli stratu […]

Pokračovanie článku

Na Konci Dní 6. – Zlodejiny zdravotníctva v SR berú. . .

Politici už zasa raz nahlas hovoria o oddlžovaní nemocníc. Človek by im aj naletel, aký je to pre nás všetkých dôležitý krok, keby nevedel… Už toľko krát som písala o darebáctvach v slovenskom zdravotníctve – no stále je o čom, o mnohých z nich pritom nemáme ani len tušenie. A tak dnes zasa raz, ako som sľúbila – pár slov… Prečo […]

Pokračovanie článku

Na Konci Dní 5. – A môžete. . .

Prípad malého Marka odhalil kopu hnoja v slovenskom systéme na ceste k spravodlivosti – systémové týranie. V ktorej chorej hlave sa zrodil nápad, že má ísť dieťa brať zo školy a čo je na celom prípade zlé – o tom všetko budem uvažovať a písať dnes. Takže zdravotníctvo, o ktorom už od predminula sľubujem pár slov, ešte počká… Pozrime sa, čo […]

Pokračovanie článku

Augiášov chliev 11. – Slovenskóóóó. . .

Chcete dnes senzáciu, založenú na faktoch? Až dve, sľubujem. A ja síce nesľubujem často, ale som známa tým, že sľuby vždy plním. Takže čítajte a uvažujte… Veríte v nezávislosť slovenských súdov? Aj na Mikuláša a Ježiška veríte? Prečo nie, prosím vás, čím sa tieto dve oblasti líšia v miere naivity? Pozrite si – rýchlo, kým to […]

Pokračovanie článku

Na Konci Dní 4. – A verím, že. . .

Niečo milé do upršaného dňa dnes dám. Teda – aby sme si rozumeli – ja mám dážď rada, chodievam vždy bez dáždnika (aj tak stále nosievam v rukách nákupy…). Hej, chcela som pôvodne o zlodejinách v zdravotníctve, ale tie počkajú… Na úvod trochu filozofie… Vždy som chcela v živote ísť cestou, ktorá má srdce. Taká cesta nemusí […]

Pokračovanie článku

Len tak 3. – Migrantská. . .

Keby nás „extrémistov“ boli počúvali „odborníci Európy“ včas, v úvode migrantskej krízy, tak by teraz fungovali efektívne opatrenia voči migrantom, ktoré by mnohým terajším – a hlavne budúcim – ťažkostiam predišli. Bolo nutné prijať v tej dobe dôsledné opatrenia na zamedzenie ich príchodu – nič iné totiž fungovať nebude. V hre je totiž […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,836
Celková čítanosť: 8912624x
Priemerná čítanosť článkov: 3143x

Kategórie