Založ si blog

Dotyk domova 3. – Ďakujem, Nautilus

Nestáva sa mi často, že mám pripravené koncepty troch článkov na blogu, no nakoniec píšem ďalší. Ale dnes je to tak.

Nejako sa dnešný deň zvláštne vyvíja. Skoro ráno som plakala, ani padajúce hviezdy sa mi nadránom nepodarilo vidieť, nebo pokrývali temné mraky, fúkal silný vietor a husto pršalo. No predpoludním som jedla dyňu – skvelú, medovo sladkú (ja ju milujem, len zriedkavo ju však dokážem doniesť domov, obvykle vlečiem iné, potrebnejšie veci).  Podvečer moja stredná dcéra Svetlanka so mnou zašla do lesa, doniesla som si zopár kremeňov.

A potom som čítala blog, ktorý napísal Nautilus. Blogy čítam  len sem – tam,  úprimne poviem, že naozaj zriedkavo. No tento dnešný Nautilov blog  ma očaroval.

 

Ďakujem…

Nautilus, úprimne Ti ďakujem za tento dnešný blog,  je prekrásny.  Ja milujem  Knihu o živote a smrti, pred Munthem sa skláňam s hlbokou úctou za jeho obrovské láskavé srdce. Ten výlet na ostrov Capri si opísal tak živo, že som si ten blog prečítala trikrát  – a zakaždým som mala pocit, že po tých schodoch na ostrove kráčam ja.

Ja Ti prajem ten úžasný výlet, nie som závistlivý človek. Mne stačí si ten rozprávkovo krásny opis prečítať, znovu a znovu. San Michelle je prekrásne miesto, nepochybne. Existujú  také silné, charizmatické miesta, ktoré oslovia našu dušu, očisťujú ju a inšpirujú nás hlboko.

Samozrejme, také miesta nájdeme niekedy aj vo svojom okolí. Ja som práve minulý mesiac našla také miesto. V jeden deň som zašla s mojou najstaršou dcérou Kikou na miesto, kde sme nikdy neboli, nie až tak ďaleko od nášho domova, hlbšie v lesoch. A na jednom  mieste  – taká malá čistinka plná veľkých kameňov – moje srdce zarezonovalo. Zvláštne, čarokrásne miesto to je.

 

Prechádzka lesom…

Podvečer som sa rozhodla zájsť do lesa. Obvykle sa prechádzam sama, no dnes som sa rozhodla doniesť si nejaké kremene. Kremene sú u nás dosť ďaleko v lese, a moje prostredné dieťa sa preto vybralo prejsť so mnou. Kráčali sme rýchlym tempom, kremene som nabrala do ruksaka a uložila som ich na briežok pri bytovke. Cestou som, ako je to u mňa už zvykom, našla srdiečkový kameň – je to moja naozaj zvláštna koincidencia, nerozumiem zatiaľ celkom čo mi chce povedať, no už som si na ňu zvykla.

A tak sa s vami všetkými o ten krásny kamienok podelím.

Pokojný večer plný pohody všetkým prajem…

 

Elena   Predná Hora, 13.8.2017

 

20768080_1089626757840512_5668479314710213935_n

Pravdu na stôl 5. – Ako môžeme mať novú nemocnicu rýchlo a relatívne lacno. . .

16.03.2024

Netajím v mojom blogu, že som srdcom podtatranka, je to môj rodný kraj. Zakaždým, keď idem smerom na Poprad, prechádzam okolo miesta, pri ktorom mi zovrie smútkom srdce. A tak keď som dnes objavila dokument o Kvetnici, je to príležitosť urobiť malý výkop za to miesto, aj za príležitosť pre nás všetkých. Takže sledujte https://www.youtube.com/watch?v=EN_FRkg9RRM [...]

Pravdu na stôl 4. – V tomto štáte je toľko bordelu, že až. . .

14.03.2024

Prezradím vám teraz ďalšiu darebáčinu tohto štátu. Cesta za spravodlivosťou v tejto spoločnosti vyzerá, akoby ju budovali Pat a Mat. Alebo akoby vznikla omylom, lebo ku spravodlivosti veru nevedie. Veď pozrite. Predstavte si, že niekto vezme život vášmu blízkemu – úmyselne alebo neúmyselne ho usmrtí. Popri bolesti musíte zápasiť aj s praktickými otázkami, ako [...]

Pravdu na stôl 3. – Až takto ďaleko to musel dohnať tento štát? ? ? ! ! ! !

13.03.2024

Nie, ja sa vôbec nečudujem, že sme spoločnosťou, v ktorej matky s postihnutým dieťaťom v náručí skáču pod vlak. Musela som zostať ticho chvíľu, lebo to, čo by som napísala hneď po tom čine zúfalej matky, by táto spoločnosť nerozdýchala. A hej, môžete klamať sami sebe a navrávať si, že tá matka určite nebola v poriadku, keď spravila taký čin, aby ste pozametali [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,835
Celková čítanosť: 8910727x
Priemerná čítanosť článkov: 3143x

Kategórie