Založ si blog

Úsmev 1. – Osud nám plní sny veľkolepo. ..

 

 

Prezradím vám dve veci – mám autobus. A v tejto chvíli som ním na ceste do Ružomberku, zasa raz.

Hm, tak. Dnes o tom – a aj o štedrosti Osudu, aj ako to docieliť, aby nám plnil priania – poviem niečo viac.

A hej – otázka na úvod – veríte mi, keď čítate moje blogy? Áno, áno, naozaj hej? Vážne? Ach, to je milé, tak teraz vám prezradím, čím bude táto jedenástka výnimočná  – musíte zbystriť pozornosť.

 

Aby nám Osud splnil sny…

Ach, je to úplne jednoduché…

Stačí si priať a priať. A priať. No a potom sa vám to prianie splní. Len tak, samo od seba. Predstavte si, na to rozhodne človek nemusí vyštudovať vysokú školu, či nebodaj robiť atestácie, vystačíte aj s neukončenou základkou.

Táto verzia príbehu je úplne light – nemusíte ani dobré skutky robiť, ani osobnostne rásť. Stačí taká „americká asertivita“  v štýle platne – „chcem to a to, chcem to, ja to chcem, no tak Osud, počuješ???! …“

Návod pre každého. Akurát že trpezlivosť potrebujete. Ale keď viete, že raz to príde, vydržíte, nie?

 

Moje sny sa plnia veľkolepo…

Teraz vám poviem niečo k tomu nadpisu – o tom veľkolepom plnení snov.

V živote som mala tri veľké priania. Stretnúť muža, ktorý bude stáť pevne pri mne a bude ma úprimne milovať. Napísať úžasnú knihu. A voziť sa svojim vlastným autobusom (pôvodne som chcela koňa, ale presťahovanie sa do hôr kedysi dávno a potreba nosiť nákupy toto moje želanie modifikovalo).

Osud mi tak trochu brnkal po nose v posledných rokoch. Občas som sa vozila autobusom z Prednej Hory ráno o šiestej úplne sama (ak nerátam šoféra, pravdaže) – aspoň do Muráňa, tam sa autobus zaplnil. Takže to nebolo celkom ono.

V tejto chvíli ho mám. Autobus. Sama pre seba. Konečne. Jasné, aj so šoférom. Isteže, musela som trochu počkať, ale vyšlo to. Osud mi  veľkolepo naplnil môj sen…

A tak sa krásnym vyhliadkovým tempom veziem do toho Ružomberku. Išli ste už niekedy cestami – necestami  autobusom tridsiatkou? Tie výhľady sú skutočne prekrásne…

 

 

Musím, pravdaže, doplniť pár detailov…

Medzičasom som už v Ružomberku, v hoteli.

Po pol hodine cesty sme ja i šofér zistili, že ešte vzadu sedí jedna spolucestujúca. Nuž tak, mala som len pol autobusu – ale zato sme nikde nebrali ďalších cestujúcich. Dobre, poviem pravdu – kvôli poruche autobusu.

A vážne sme šli úplne pomaly, kvôli tej poruche autobus mohol ísť tou maximálne tridsiatkou.

 

 

Záverom…

Áno, áno, keď Osud chce, tak vám prianie splní.

Veľkolepo.

Ale len keď chce…

 

Elena  Ružomberok, 19.4.2018

 

P.S.: Takže nakoniec pochopíme, že oblaky vždy ženie neviditeľný vietor…

 

 

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

Takže tak 10. – Amazónsky prales sa prudko rozrastie. . .

22.04.2024

Poviem vám, chytila ma za srdce správa o tom, že našej prezidentke vôbec nie je ľahostajné, ako zamoruje ovzdušie zemegule pre nás všetkých tými jej letmi lietadlom. Hovorí o tom správa v linku https://www.hlavnespravy.sk/prezidentka-vysadila-so-svojim-timom-stromceky-na-zahori/3470150 Od roku 2021 vraj vyše 12 000 stromov vysadila. No to je dobre, bude mať prax, keď [...]

Takže tak 9. – Kupujte im lopatky. . .

21.04.2024

Bolo to v marci pred rokom, keď sa v slovenských médiách objavila správa, že – ako potvrdzuje článok v linku https://dennikn.sk/minuta/3268597/ Rusi lopatkami bojujú, lebo nemajú dostatok munície. Tie lopatky majú od roku 1869 vraj skoro bezo zmeny. Priznávam, že som nikdy nebola vojak, možno preto som nepochopila, prečo Ukrajinci s modernou západnou výzbrojou posielanou [...]

nevidiaci, Levoča

Nevidiaci v dnešnom svete: ohrozuje nás čoraz viac nástrah a prekážok

24.04.2024 09:00

Zrakovo postihnutí vyzývajú projektantov a investorov verejných projektov, aby sa na svoje diela dívali aj z pohľadu ľudí bez zraku.

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

vojna na Ukrajine, Kyjev, cintorín

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00, aktualizované: 08:59

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Martina Šimkovičová, Robert Fico

Zmeny v RTVS sú na dosah. Má Šimkovičová meno nového riaditeľa? Zákon by mohol naraziť na Čaputovú

24.04.2024 06:00

Nový zákon o STVR dostal od Legislatívnej rady vlády zelenú. Vláda má o ňom rokovať na výjazdovom rokovaní.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 9000303x
Priemerná čítanosť článkov: 3154x

Kategórie