Založ si blog

Archív: máj, 2018

Úsmev 10. – Zázračný čas detstva. . .

Zázračný čas detstva – kto z nás by naň občas nezaspomínal? A kto by neprial bezpečné a šťastné detstvo všetkým mláďatám – ľudským aj zvieracím? Dnes ku zajtrajšiemu Dňu detí. Úprimne a s láskou. Detičky ľudí, škovránky v Božom poli… Rúfus, pravdaže, Modlitba za dieťa. Má o deťoch a detstve mnoho krásneho. Vo svojich Rozprávkach […]

Pokračovanie článku

Úsmev 9. – Zázračná matematická veta, ktorá platí v každej situácii. . .

Áno, tú zázračnú matematickú vetu vám rozhodne prezradím. Dnes. Matematikári z nej padnú na zadok. Hmmm, tá matematická veta je moja, predvčerajšia – viete si predstaviť, ako sa bude vynímať v učebniciach matematiky? (no dobre, ani ja veľmi nie, zatiaľ). Podelím sa o ňu s vami, som prajný človek. Na úvod poviem rovno, nenávidím matematiku… Moje […]

Pokračovanie článku

V skorom ráne 7. – Chvíle oddychu. ..

Sú dni, ktoré voňajú sladko ako žltý melón a sú plné šťavy ako zrelá červená dyňa. Aj chutia ako melónová či dyňová zmrzlina (jasné, tie patria k mojim naj…, popri mangovej a mätovej, čiernoríbezľovej či kaktusovej). Také dni nám privolávajú úsmev na tvár – hádžu priehrštia pohody a oddychu, radosti. Hmmmm. Cítite ich vôňu a chuť? Tak práve […]

Pokračovanie článku

V skorom ráne 6. – Aj v Predajnej niektorým haraší v hlave. ..

Keď som začiatkom roka písala až dva blogy o téme ohňostrojovania na Slovensku – vyjadrila som sa v nich razantne o strojcoch ohňostrojov. Zjavne však nie dosť razantne. Videli ste televízne správy v pondelok večer? Prípad z pondelňajších správ, ktorý sa stal v Predajnej. Šialený ohňostroj tam spôsobil smrť rysej matky a jej šiestich mláďat zo stresu. […]

Pokračovanie článku

Tou cestou, ktorou si šiel 10. – Kde sú diabli?

Kedysi ľudia verili, že diabli sú v pekle. Presťahovali sa medzičasom, poviem vám. Hej, tak je to. O tom je môj dnešný blog. Ak sa vám v tejto chvíli zdá, že chrlím žeravé dračie plamene – tak sa vám to rozhodne nezdá. Prešlo pár dní, počas ktorých som musela mlčať. Dokonca som nemohla poslať ani písomné vyjadrenie k tomu listu súdu, lebo to by […]

Pokračovanie článku

Tou cestou, ktorou si šiel 9. – Sen, ktorý kráča pred nami. ..

Je to, ako keď ideme do Prahy – alebo kamkoľvek inam – po prvý raz. Cesta sa vinie krajinou, ktorú nepoznáme. A predsa vieme, kde ju zakončíme. Rovnako je to i so životom – ak dôverujeme Zámeru sveta, a vnímame už svoje pravé poslanie. Nie, dnes vám ešte nemôžem porozprávať o tom, kde sú diabli. To musím nechať na štvrtok večer, zrejme. Ale poviem vám iný […]

Pokračovanie článku

V skorom ráne 5. – Šťastný koniec rozprávky. . .

Nuž, stojí to za to, keď sa vydáte za princa. Víkend ovládla kráľovská svadba – vysielali ju naživo v priamom prenose. Takže dnes o princoch? Čo ja viem – hlavne o šťastných koncoch rozprávok… Pracuje v nás čas rozprávok… Tie skrátka zakaždým končili tak, že ste si našli svojho hrdinu – alebo on vás, presnejšie. Nebýva to bežne práve princ, […]

Pokračovanie článku

Kam kráča táto spoločnosť 11. – Športom k zdraviu?

Tvrdenie, že športom smerujeme k zdraviu zďaleka neplatí priamoúmerne. Dozviete sa, k čomu v športe tolerantná nie som – dnes sa k tomu vyjadrím. A hej, môj dnešný blog sa niektorým rozhodne nebude páčiť. Šport a zdravie… Šport by mal viesť človeka ku zvyšovaniu telesnej a duševnej kondície, aj radosti z pohybu. Ja osobne si myslím, že […]

Pokračovanie článku

Úsmev 8. – Dnes ma odviezli policajti. ..

Dnes ma odviezli policajti. Krátko popoludní. Poviem vám o tom viac. Tak teraz to viete, keď som vám to prezradila… Rýchlosť šírenia informácií v dnešnej spoločnosti sa prudko znásobila. Takže už krátko po streľbe na americkej škole sme sa dozvedeli o tom čine. Kedysi by trvalo celé mesiace, kým by sa k nám doplavili loďou podobné informácie, ak vôbec. […]

Pokračovanie článku

Úsmev 7. – Naše veľké životné vzory. . .

Kto z nás netúžil byť dobrým rodičom? Keď má človek deti, snaží sa im vštepiť tie pravé hodnoty. Dobro, láskavosť a úžasných hrdinov ako životné vzory. A potom celý hrdý sleduje, ako sa tie ideály prejavujú v ich krokoch a vedú ich k životnému šťastiu. Ako hovorí Edgar Cayce – ideály utvárajú náš život. Pomáhajú nám prekonávať každodenné […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,835
Celková čítanosť: 8910765x
Priemerná čítanosť článkov: 3143x

Kategórie