Založ si blog

Áááááá 7. – Niekedy netreba veľa slov. . .

 

Niekedy netreba veľa slov.

Vlčie maky mám moc rada. Nikdy ich netrhám. Dnes o nich a o ich posolstve.

Vlčie maky…

Vlčie maky sú nádherné kvety. Nežné a krehké, ale silné. Nájdeme ich na tých najmenej pravdepodobných miestach. Ako ja vysoko v horách pri včerajšej túre. Jeden úžasný vlčí mak vzdoroval hŕbe vysokej trávy.

 

Dnes uvažujem o posolstve vlčích makov…

Maky nám ukazujú, že tým, čo nás v živote chráni aj v nepriaznivých podmienkach a umožňuje nám rásť, je naša odvaha, naša schopnosť nevzdávať sa a veriť si, že to zvládneme. Pretože ak si veríme, nedovolíme nikomu a ničomu, aby nám ubližovalo.

Fúha, to je silné posolstvo.

 

 

 

Záverom…

Buďte ako vlčí mak…

 

 

Elena   Predná Hora, 16.7.2018

 

 

 

 

 

 

 

 

Pravdu na stôl 6. – OEDC je horšie ako medvede. . .

19.03.2024

Medvede tu vybiehajú a pobiehajú vystrašené a vydesené. A my rovnako. Tí, ktorí prežili stretnutie v Liptovskom Mikuláši s medveďom, sú iste riadne vydesení. My ostatní podvedome tiež – uvedomila som si. Vracajú sa mi sny, konečne po rokoch od synovej smrti sa mi občas niečo sníva. Ten z dnešnej noci mi medveďa priplietol. Dvere som držala zvnútra, cez dieru v nich [...]

Pravdu na stôl 5. – Ako môžeme mať novú nemocnicu rýchlo a relatívne lacno. . .

16.03.2024

Netajím v mojom blogu, že som srdcom podtatranka, je to môj rodný kraj. Zakaždým, keď idem smerom na Poprad, prechádzam okolo miesta, pri ktorom mi zovrie smútkom srdce. A tak keď som dnes objavila dokument o Kvetnici, je to príležitosť urobiť malý výkop za to miesto, aj za príležitosť pre nás všetkých. Takže sledujte https://www.youtube.com/watch?v=EN_FRkg9RRM [...]

Pravdu na stôl 4. – V tomto štáte je toľko bordelu, že až. . .

14.03.2024

Prezradím vám teraz ďalšiu darebáčinu tohto štátu. Cesta za spravodlivosťou v tejto spoločnosti vyzerá, akoby ju budovali Pat a Mat. Alebo akoby vznikla omylom, lebo ku spravodlivosti veru nevedie. Veď pozrite. Predstavte si, že niekto vezme život vášmu blízkemu – úmyselne alebo neúmyselne ho usmrtí. Popri bolesti musíte zápasiť aj s praktickými otázkami, ako [...]

Jaroslav Haščák

Haščákov advokát reagoval na nové obvinenie v kauze Gorila

19.03.2024 14:50

Finančník čelí ďalšiemu obvineniu v kauze Gorila.

Hong Kong

Hongkonský parlament jednohlasne prijal nový zákon o národnej bezpečnosti

19.03.2024 14:40

Nový zákon udeľuje tresty za trestné činy rozdelené do piatich kategórií.

Liptovský Mikuláš odchyt medveď

Nebezpečného medveďa, ktorý útočil v Liptovskom Mikuláši, by mali odchytiť v utorok

19.03.2024 14:29

Mestská polícia žiada verejnosť, aby sa poobede a večer nezdržiavala v lokalite starej cesty medzi Iľanovom a Závažnou Porubou.

Copacabana

Brazílske mestá sa smažia, v Riu padol rekord. Ľudia zo Sao Paula utekali k moru

19.03.2024 13:43, aktualizované: 14:24

Najhoršia situácia je v chudobných štvrtiach, kde nie je žiadna zeleň.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,836
Celková čítanosť: 8912825x
Priemerná čítanosť článkov: 3143x

Kategórie