Založ si blog

Slová o svete 6. – Platené sexuálne služby. . .

 

V minulom týždni prebehla médiami správa o predaji sexuálnych služieb 15-ročného dievčaťa.

Takže dnes sa vyjadrím naostro. Ľudia „s modernými hodnotami“, nečítajte – myšlienky prezentované v tomto blogu vám môžu privodiť infarkt.

 

Stalo sa to v našom regióne…

Vlastne už v rožňavskom, ale dievčina pochádzala odtiaľto.

Je tu bieda, v tomto našom regióne – niekedy by som sa rozplakala, keď vidím niektoré tie starenky v obchodoch, alebo niektoré mamy s deťmi, ako ich ťahajú od regálov. Veľmi dôverne to poznám – kvalifikovane som pracovala, ale manžel opatroval nášho syna a mali sme ešte tri malé dcéry, naozaj som si musela premyslieť, čo kúpim a čo uvarím.

Maloletá dievčina má ročné dieťa.

 

15-ročné dievča s 1-ročným synom…

Nie je ani podľa mňa v poriadku, ak 15-ročné dievča má syna – zaujímalo by ma, či jej otec dieťaťa naň platí, aj či bol reálne potrestaný za sex s maloletou. Lebo mal by byť trestne stíhaný, a mal by na dieťa platiť.

Rovnako nie je podľa mňa v poriadku ani to, ak je mladá matka s dieťaťom odkázaná na pomoc nejakej cudzej ženy, či dvoch žien – jej matka ani jedna z nich zjavne nebola. Každú maloletú matku by bolo potrebné pravidelne a odborne sledovať, ako sa stará o dieťa – a či má vytvorené reálne podmienky, aby sa o dieťa postarala.

A už vôbec nie je podľa mňa v poriadku, že bola využívaná na sexuálne služby. A je jedno, či dobrovoľne, alebo pod nátlakom.

 

Bola to určite Rómka

– usúdia podaktorí diskutéri – a tam ihneď skončí akákoľvek ich ľútosť. Je to predsa jej problém, do akej kaše sa dostala. Prípadne kývnu plecom – no to sa dalo čakať, že si bude takto zarábať…

Nie som vyšetrovateľ a tak, či služby predávala sama, alebo konala pod nátlakom, pretože ich cez internet predávala tá druhá pani, ja teraz objektívne nerozhodnem. Verzia dievčaťa, že sa jej vyhrážala tá druhá pani vzatím dieťaťa, ak sex poskytovať nebude, mi však pripadá dôveryhodnejšia. Nasvedčuje tomu i skutočnosť, že s dieťaťom mladá mama ušla z toho domu preč. A keď som pozrela veci k prípadu ďalej, už píšu, že dotyčnú pani obvinili z kupliarstva.

 

Ale poďme k podstate príbehu…

A ešte raz varujem – „modernohodnotoví“ nečítajte.

Denne mávala tá maloletá dievčina (teraz už zrejme mladistvá) údajne 10 až 15 „klientov“.

Prvý aspekt je, že ísť za nejakou cudzou ženou na základe internetovej ponuky kvôli sexu a platiť za sex mi pripadá scestné. To skutočne máme takú hŕbu morálnych úbožiakov medzi sebou, ktorí sú schopní ísť na základe internetovej ponuky sexuálne zneužívať mladú matku?

Druhý aspekt je, že tí chlapi museli predsa vidieť, že to robí kvôli biede – plienky a jogurty vraj boli „plácou za sex“. Človek, ktorý zneužije niečiu chudobu, aby od neho získal nejakú službu, nielen sexuálnu, tzv. „výhodne“ – to rozhodne nie je človek, ktorého by som si vážila.

Tretí aspekt je, že kde nie je dopyt, nie je ponuka. Stíhať by mali podľa mňa rozhodne i tých, ktorí boli klientmi za spolupáchateľstvo – podobne ako pri úplatkoch. Keďže ponuky sa diali cez internet, dúfam, že policajti zaistili korešpondenciu „kupcov tejto služby“ a že ich pozvú na výsluchy.

Štvrtý aspekt je, že ľudia nemlčali. Som úprimne rada, že sa ľudia v dedine netvárili ako slepí a hluchí, ale vo veci konali a nahlásili to. Poviem otvorene – kebyže bývam v okolí tej „sexuálnoslužbovej akcie“, tak autá klientov s viditeľne zobrazenou ŠPZ-kou bez váhania nafotím a uverejním na sociálnych sieťach – však keď nerobia nič zlé, tak sa za to klienti hádam nehanbia…

Nebudem radšej rozvíjať ďalšie aspekty. Mne sa v skutočnosti ťažko uvažuje o tejto téme v rovine sexuálnej, lebo som demisexuál – predstava sexu bez citového vzťahu je pre mňa nepochopiteľná – taký sex pokladám za neplnohodnotný a ľudí praktizujúcich náhodné sexuálne známosti za ľudí bez sebaúcty. Nerozumiem skrátka týmto „moderným hodnotám“.

 

Záverom…

Nuž, dám predsa len otvorene môj názor – varovala som vás, „modernohodnotoví“, čítate na vlastné riziko. Som človek starých čias, tradičných hodnôt a ozajstných vzťahov.

Sex ako tovar, presexualizované reklamy, sexuálne služby? Myslím, že v nich je človek braný ako objekt – vytráca sa jedinečnosť – a pre mňa je práve jedinečnosť a nenahraditeľnosť základom pravého vzťahu. Vytráca sa podľa mňa tým kupčením so sexualitou aj čaro a hĺbka sexuálneho vzťahu – ako keď si kupujete fejky a tvárite sa, akí ste značkoví.

Keď už používame obchodnícke termíny, ako služby – som presvedčená, že sme v tomto smere zašli niekam do závozu, že by sme sa mali vrátiť od kvantity ku kvalite. A nie, nemyslím si, že ide dokopy schopnosť mať plnohodnotný, ozajstný vzťah a platenie si „sexuálnych služieb“…

 

Elena  13.8.2018

 

P.S:: K diskusii:  podľa mňa „moderné hodnoty“ pokladajú sexuálnu nebrzdenosť za bežnú súčasť života, rovnako aj sexuálne vzťahy bez citovej väzby. Ja to pokladám za patológiu spoločnosti, odklon od zdravých hodnôt.

Cesta duše 9. – Desať. . .

29.03.2024

Slnečné lúče prichádzajúce po temnote noci. Zlátia svet a dávajú mu hrejivé objatie, prijímam ho s vďakou. Mimoriadne temná bola dnešná noc. Vietor za oknom v nej hučal šialene, akoby sa ňou hnalo tisíc čertov. Rev vetra kontrastoval podivne s tichom v mojom vnútri. Žiadne slzy ani slová, len obrazy mihajúce sa pred vnútorným zrakom – spomienky na cestu, ktorou som [...]

Pravdu na stôl 11. – Nedos. . . e náš život znovu. . .

27.03.2024

Na rovinu – niektorí ste svojim sprostým a nepremysleným hlasovaním ovesili na náš krk bývalú vládu. Obrala nás o čo mohla, zadlžila aj budúce generácie, naše deti a vnukov. Narobila tu kopec špinavostí – počnúc opakovaným núteným testovaním národa pod existenčným nátlakom, cez nútené vakcinovanie sa mnohých podmienené finančným vydieraním, až po [...]

Pravdu na stôl 10. – Urobme si s voľbami poriadok. . .

26.03.2024

Voliť má každý volič raz – ak niekto volí opakovane, ide podľa mňa o zámerne podvodné konanie. Nie, nie je to sci-fi – zjavne takto niektorí občania u nás volebne konajú, potvrdzuje to aj článok v linku [...]

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

migranti

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,842
Celková čítanosť: 8938826x
Priemerná čítanosť článkov: 3145x

Kategórie