Založ si blog

Archív: máj, 2019

Dračí dych 11. – Veľká kopa špiny. ..

Sú veci, čo sa v čase nemenia. Jednou z nich je môj názor na vyšetrovanie smrti právnika Valka. Písala som o tom kedysi http://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2017/10/23/natvrdo-1-neverim-medialnej-policajnej-verzii-o-valkovej-smrti/ a včerajší článok ohľadne dohody o vine a treste je len ďalším ohnivkom „na ceste ku spravodlivosti“ […]

Pokračovanie článku

Ja 4. – Keď sa zjaví anjel. . .

Anjela som dnes ráno stretla. To vám bolo tak – nestihla som bus do Bratislavy, ku ktorému ma dcéra viezla – cestou z kopcov nešlo predbehnúť vlečúce sa autá pred nami. Ďalší spoj dorazí do Blavy o dve hodiny po dohodnutom stretnutí v NS SR s predsedníčkou ľudskoprávneho výboru. A tak som stála pri ceste, vo výdatnom daždi mi úplne nebadane tiekli slzy […]

Pokračovanie článku

Dračí dych 10. – Banalita zla. . .

O našej eštestálenie prezidentke sa toho už popísalo – najnovšie o jej rozchode (či ako to nazvať celé). Ja k tomu dodám pár slov v takej zvláštnej kombinácii – vo vzťahu ku banalite zla, ako prezrádza už názov dnešného blogu. Budem teraz uvažovať o banálnom zle v našej spoločnosti. Zástancovia „moderných hodnôt“ môj dnešný blog radšej […]

Pokračovanie článku

Tvárou v tvár sebe 9. – Macher roka. ..

Nepíšem populárno-politickú analýzu o výsledkoch volieb – prehlasujem na úvod, aby sme sa vyhli nedorozumeniu. Aj keď práve ku terajším volebným výsledkom médiá o machroch roka hovoria, ja sa vo vzťahu ku víťaznému Progresívnemu Slovensku držím príslovia „nekrič hop, keď skočíš, najskôr sa pozri, do čoho si skočil…“ No hej, dnes som nejako tými […]

Pokračovanie článku

Záblesky 1. – Nikdy. . .

Nikdy nevstupuj do cesty žene, ktorá vytvorila príslovie: Spoľahni sa na božie mlyny, ale na strelnicu do Lozorna zabehni… Elena 26.5.2019

Pokračovanie článku

Ja 3. – Život je ako. ..

Kráčali ste niekedy v skorom ráne lesom, ktorým prenikajú prvé lúče slnka? Slnko pomedzi stromy vrhá drobné zlatisté svetelné záblesky. Trblietavé svetielka vytvárajú prekrásne obrazy na kôre stromov, v lístí a na zemi. Kde-tu pod jeho jemne prenikajúcim lúčom malý kúsok lesa ohromujúco skrásnie. Na niektorých miestach lesa je popri tom hlboký tieň, sú […]

Pokračovanie článku

Dračí dych 9. – Chcete vedieť pravdu?

Relácia Infovojny dnes večer zasa raz o pochybeniach slovenských lekárov a našich deťoch. Presnejšie o našich mŕtvych deťoch… Je to pre mňa zakaždým zničujúce, počúvať o smrti môjho jediného syna – Maroško, chýbaš mi moc, moc, moc – vyhadzuje ma to v tejto chvíli z reality tak, že mi to všetko, čo počúvam, pripadá ako sen. Musím sa hodne […]

Pokračovanie článku

Ja 2. – Aladin, Aladin, naozaj nechceš svoj čarovný koberec?

Politické reklamy sa i dnes valili internetom. Keby radšej tie peniaze vyhodené na medové motúzy na sociálnych sieťach strany boli dali tým ľuďom, ktorí to naozaj potrebujú ako pomoc v živote. Možno ich mali dať tej matke s 5.–ročným dievčatkom, ktoré dnes na Záhorí šli domov popri koľajniciach, vystúpili cestou z Bratislavy do Holíča predčasne, lebo údajne […]

Pokračovanie článku

Tvárou v tvár sebe 8. – A počasie sa zmenilo, prišlo leto a tak ďalej. . .

No kiežby – povzdychnú si zrejme podaktorí – akosi toto májové počasie nevyzerá na globálne otepľovanie. Daždivo, v Poľsku dokonca s tornádami, to je priam máj snov – povedali by pesimisti… Optimisticky im pripomeniem, že sú i nádherné okamihy – víkend včasným ránom u nás preslnil kopce do rozprávkova, keď som zrána na balkóne polievala […]

Pokračovanie článku

Tvárou v tvár sebe 7. – Ľudské bohatstvo. . .

Luxusné autá, na ktoré letia baby (pravdaže, ale len istého typu). Luxusné byty s dychberúcim výhľadom a domy s bazénom – kupujte, na hypotéku, zadĺžite sa len sa tridsať rokov. Prestížne postavenie a moc, lákadlo psychopatov – a tak niet sa čo čudovať, že v čele davu blúdi hŕba práve takých ľudí bez škrupulí a svedomia. Keď otvoria ústa, […]

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

792. deň: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

792. deň: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

25.04.2024 06:00

Francúzsky prezident vyzval ľudí, aby sa rozhodli už teraz, pretože „Európa je dnes medzi vojnou a mierom“.

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 9004706x
Priemerná čítanosť článkov: 3155x

Kategórie