DNES 52. – Radšej manželku, ako frajerky

25. februára 2015, elenaistvanova, DNES

Každý máme svoje životné hodnoty a priority. Prejavujú sa aj v našom správaní. Táto myšlienka mi prebleskla hlavou, keď som predvčerom počúvala mediálne chŕlenie ohňa na predsedu BBsK Ing. Mgr. Mariána Kotlebu o tom, že zamestnal svoju manželku.

Rozhodla som sa, že sa vyjadrím k tej udalosti v článku na blogu, pretože som občianka banskobystrického kraja a tak sa ma to aj priamo týka.

 

Ja si na rozdiel od podaktorých novinárov myslím, že aj mladí ľudia majú dostať šancu pracovať a získavať skúsenosti v praxi, ak im nechýba chuť do práce. Vážim si moje mladé šikovné kolegyne a podobne prajem aj pani Kotlebovej, nech sa jej v práci darí.

A na margo toho, že pán predseda na úrade zamestnal svoju manželku? Nuž, môj názor vo veci je čitateľom už určite jasný – nech KAŽDÝ mnou volený zástupca zamestnáva radšej svoju manželku, ako frajerky.

 

Začem bukvy? Vso jasno.

 

Predná Hora, 25.2.2015