Odčítanie času 1. – Začiatok cesty

24. februára 2016, elenaistvanova, ODČÍTANIE ČASU

 

Takže dnes vyhlasujem vojnu predstave spravodlivosti pre obete trestných činov v tomto štáte. Pokladám za dôležité, aby zlo bolo jasne pomenované aj potrestané, inak by som nemohla veriť tomu, že vôbec existuje spravodlivosť a dobro.

 

Všetci tí, ktorí sa stanete obeťou „chybičiek lekárov“ a zabijú vám blízkych, neverte tomu, že by Slovenská republika pre vás akúkoľvek spravodlivosť chcela nastoliť.

Nestrácajte čas so snahou dopracovať sa k spravodlivosti prostredníctvom slovenskej polície a súdov

 

 

Dospela som k poznaniu, že ak človek potrestá vinníka sám, ako páchateľ v tomto štáte bude mať všetky práva a výhody.

 

Lekárka, ktorá zabila moje dieťa, bola dnes odsúdená. Spravodlivosť na slovenský spôsob  – dostala iba podmienečný trest dva roky podmienečne na dva roky – a k tomu, hoci už dávno je v dôchodkovom veku – zákaz činnosti na 4 roky

(čo pokladám doslova za výsmech spravodlivosti)

 

za jej závažné  pochybenie, ktorým

 

Pri snahe nastoliť spravodlivosť prostredníctvom spoločnosti som stratila dva roky.

 

A pridávam zmenu v mojom podpise – už skoro poslednú. Ďalší krok, ktorý zároveň robím – a bude trvať až do výročia smrti môjho syna – nemedializujem.

 

 

Elena K. Ištvánová   Predná Hora, 25.2.2016