Fúkanie do púpav 5. – Fico dnes verejne vyhlásil. . .

15. júna 2018, elenaistvanova, FÚKANIE DO PÚPAV

Fico dnes verejne vyhlásil, že kvôli Kiskovi iniciovať zmeny, aby každý prezidentský kandidát sa vzdal daňového tajomstva. A ja s ním súhlasím.

Mal by prezident, ktorý je označovaný verejne ako daňový podvodník, pokračovať v „prezidentovaní“ až do volieb a odísť s doživotným dôchodkom a výhodami?

To je zásadná otázka, ktorú dnes vznášam verejne otvorene.

 

Už som to spomenula…

Naposledy som venovala tej téme blog V skorom ráne 8. Prezidentovanie http://elenaistanova.blog.pravda.sk/2018/06/01/trashed-2/

Ak poslanec a bývalý premiér Fico verejne prehlasuje a medializuje vyjadrenia o terajšom prezidentovi, že je Kiska daňový podvodník – a ten to nerieši bránením svojej cti, preukázaním faktov či trebárs aj žalobou, je vysoko pravdepodobná pravdivosť tohto Ficovho tvrdenia. A to nehovorím o ďalších kauzách, čudnom kšefte s pozemkami pod Tatrami, úžerníčenie, prípadnom porušení zákona o financovaní volieb a ktovie čo ešte.

 

Čo myslíte – mal by terajší prezident Kiska odísť s doživotným prezidentským dôchodkom a ďalšími výhodami?

Ja si myslím, že by žiadne výhody ako bývalý prezident poberať nemal, po všetkých tých veciach, ktoré vyplávali na povrch…

Podľa mňa by mal Kiska odísť sám, dobrovoľne sa vzdať funkcie – čo ale zjavne nespraví.

A preto by sme ho mali ako národ vyzvať na odstúpenie – verejne odvolať.

 

Záverom…

Čestnosť  a dôveryhodnosť sú tie najcennejšie devízy – v živote aj v politike.

Ak prezident má reprezentovať národ, tak potom musí tieto hodnoty zastupovať.

 

Elena   Predná Hora, 15.6.2018