O. .. 4. – Viete, čo povedal Matovič?

20. februára 2019, elenaistvanova, O...

 

Viete, čo povedal Matovič?

Otvorene vám hovorím na začiatok, že tu sa to dnes veru nedozviete. O čom je teda môj dnešný blog? No predsa o tom, či to, čo povedal Matovič, je pre nás skutočne dôležité…

 

Možno to poznáte, chceli by ste spraviť kadečo, ale času na všetky tie plány je primálo…

I ja mám kadečo, čo by som chcela a mám naplánované spraviť, kebyže… No nie je to vyvážené, viem i sama – a anjeli ma napomenuli v anjelských kartách, že tú rovnováhu nemám, vraj mám veľmi mnoho práce. Však veď áno. Mám dve práce, dennú i nočnú, tá je sezónne intenzívnejšia práve teraz, a sem-tam mi príde do cesty aj nejaká nárazová, neplánovaná práca, takže píšem, píšem a píšem. Popritom my mamy Otvoreného listu premiérovi organizujeme našu protestno-spomienkovú akciu na 25.3. 2019 v Banskej Bystrici ku Dňu boja za ľudské práva. Veľkú časť energie mi, pravdaže, odčerpáva fungovanie v realityšou Klamár roka. Zvládnem ešte sem-tam také maličké ľudské vypnutie, chvíľu oddychu s deťmi alebo s knihou, napísanie blogu, na viac mi nezostávajú sily. A tak momentálne ani nehľadám malé čriepky času, kedy by som mohla dopisovať moje rozpísané knihy. Písať svoju vlastnú druhoatestačku. Spraviť háčkovanú deku, ktorú nesiem ako sľub svojmu synovi – a ja ju spravím. Raz. Takže čas je pre mňa vzácny.

Myslím, že rovnako vzácny je čas aj pre vás.

A ak si pozrieme prehľad správ, tak pre nás všetkých je prínosnejšie vedieť a určite sa nás dotkne viac, ako čokoľvek, čo môže povedať Matovič, to

https://finweb.hnonline.sk/komentare-a-analyzy/1889580-.

 

A ešte viac pozornosti ako mediálnym správam by ste mali venovať tomu, o čom sa v novinách denne nepíše, no denne sa deje a bezprostredne ovplyvňuje budúcnosť Zeme a nás všetkých

 

 

A to ani nehovorím o tom, čomu by sme mali venovať pozornosť voči sebe samým

 

Poviem vám, všetko toto, a ešte veľa, veľa ďalšieho je dôležitejšie ako čokoľvek, čo by povedal Matovič…

No hej – po tom, o čom tu teraz hovoríme – uvedomujete si, koľko svojho vzácneho času ušetríte bez čítania akýchkoľvek Matovičových výrokov?

Prečo ste si čokoľvek o jeho výroku – zodpovedzte si pravdivo – vôbec chceli prečítať?

 

 

 

Elena   20.2.2019