Srdcom 9. – Premiér Pellegrini a my. . .

25. apríla 2019, elenaistvanova, SRDCOM

 

Včera neskoro večer mi prišiel mail. Pozvánka na stretnutie s premiérom Pellegrinim zajtra, (v piatok) o 13,00.

Poviem vám o tom pár slov.

 

Som na ceste do Bratislavy na stretnutie s premiérom. Aby som uviedla túto vetu na pravú mieru, doplním tri opravy:

Nie všetky tváre a príbehy poznáte. Pripomeniem aspoň niektoré z príbehov prostredníctvom fotografií, písala o nich v mojom blogu v priebehu času.

Maroško, Sebinko, Kubko, Dianka, Timejka, Simonka, Ivko,… A Peter… A… kde to bude mať koniec???

Aj Denisko, ktorý prežil, no ktorého odvážna mama Anka chodí s nami na všetky podujatia…

Nechcem o tom teraz písať viac, lebo sa nechcem rozhodiť pred zajtrajškom – ale je mi smutno v tejto chvíli, veľmi smutno.

Veci sa pohli, došlo ku zmene niektorých zákonov, niektoré zmeny sú práve predkladané do parlamentu.

No je ešte tak veľa toho, čo treba meniť, aby v slovenských nemocniciach neumierali ľudia zbytočne. A ak dôjde ku pochybeniu lekára, aby dôsledky jeho činu neniesli obete namiesto páchateľa…

Potešilo nás preto, že sa stretneme s premiérom.

Lebo prístup ku spravodlivosti u nás chýba, a mŕtvych detí pribúda…

 

 

Našim deťom…

 

Z anjelov krídel pŕchne páperie,

smutnosladko sa znáša z neba,

dýcha zas krása zašlých spomienok

a ja v nich vidím, dieťa, Teba.

 

Oblaky letia kamsi do diaľky,

to lásku k našim deťom nesú,

my denne si kladieme otázku,

že kde sú, kde sú, tak kde sú???

 

Páperká biele z krídel anjelov

vietor dnes znáša k zemi malé,

ten odkaz detí nesieme,

my stojíme tu za nich stále…

 

Elena  25.4.2019

 

 

P.S.:Bannery z fotiek našich detí, uverejnené so súhlasom rodičov

 

 

A Jankin muž Peter, fotografia z jej archívu, uverejnená s jej súhlasom……