To som ja 2. – Skrátka a jasne. . .

25. februára 2020, elenaistvanova, To som ja

Niekedy nás duchovne viac obohatí jedna veta, ako kopa múdrych kníh. V tejto celej jedenástke blogov o tom hovorím.

 

Takže dnes niečo z môjho poznania

 

Pri nevere často milenky tvrdia, že ony záväzky nemali, môžu robiť čo chcú a že ten vzťah bol určite nejako nefunkčný, zranený. Nuž, zlatíčka, nechýbali ste na hodine prírodopisu v základnej škole, keď sa hovorilo aké zvieratko sa živí ranenými zvieratkami, všakže nie? Pomôžem vám  – je to sup a hyena, tak ktoré z nich si ty osobne? 

 

Niektorí chlapi sú prekvapení, že si našli kurvu, keď si hľadali kurvu.

 

Ženy, ktoré sa stávajú priateľkami mužov, sa stávajú zároveň nepriateľkami ich manželiek. Obzeraj si preto, zlatko, nielen chlapa, ktorého chceš baliť, ale i jeho manželku – a polož si otázku, či práve ju chceš mať za nepriateľku. 

 

Čo je pravá úžasnosť? Keď síce neviem, či by ma za priateľku chcel mať každý chlap, zato som si istá, že by ma za nepriateľku nechcela mať žiadna žena so zdravým rozumom.

 

Elena  25.2:2020