Dúhovanie 4. – Ten zvláštny oblak. . .

15. júna 2020, elenaistvanova, Dúhovanie

Tma pomaly opúšťala kraj. Zlatistá žiara slnka nad horizontom ohlasovala jeho príchod. Obloha od horizontu spriesvitnievala. Deň kráčal k ránu.

Na oblohe ma upútal jeden mrak.

 

Zvláštny, tmavosivohmlový, Tam v strede, vidíte?

No schválne, pozrite sa naň – čo vám pripomína?

 

Čarodejnica na metle, napadlo mi podvedomo. Zosadne o chvíľu.

Jasné že sa rada dívam na mraky. Mám rada oblaky letiace oblohou a okrem mojej najstaršej dcéry, ktorá sem-tam so mnou pooblakuje, nepoznám žiadnu spriaznenú oblakovú dušu na túto oblakohru.

 

Po krátkom čase som zaregistrovala, že oblak začal klesať k zemi. čarodejnica zosadala.

 

 

 

Oblak sa strácal smerom k zemi.

Nie, nerozbehla som sa pozrieť, či je tam medovníková chalúpka.

Ktovie, je tam?

 

Elena   15.6.2020