Beštia 10. – Divá ruža. . .

12. júla 2020, elenaistvanova, Beštia

Držala v rukách sklenený pohár a pomaly popíjala horúce kakao. Ponárala sa do jeho vône a chuti, stenami hrnčeka jej do dlaní prenikalo príjemné teplo.

Na stole pred ňou ležal ružovkastý lístok. Pôsobil nežne a krehko.

 

Som divá ruža. Milujem slobodu a voľnosť, nemám rada umelosť.  Nedovolím nikomu, aby ma pristrihával. 

 

Usmiala sa. Mala rada šípové ruže. Šípová ruža je krehká, a pritom silná. Prežije aj tie najtuhšie mrazy, nie ako šľachtené ruže, tie často vymrznú…

 

Nie som dokonalá, ale ani takou nechcem byť, som prirodzená – toto som ja. Šípková Ruženka, aj ostré tŕnie okolo jej hradu. Cením si svoju jedinečnosť.. 

 

Rozosmiala sa.  Lístok jej zlepšil náladu, cítila energiu, ktorá z neho sála.

Dopila kakao. Dočítala lístok:

 

Nechcem byť sama sebou – ja sebou som…

 

 

Elena   12.7.2020