O časoch 9. – Maroškovi. . .

11. novembra 2020, elenaistvanova, O časoch

 

Ako more sú spomienky, vo vlnách valia sa a divoký vietor veje,

bol si v nich vedľa mňa usmiaty, spolu sme kráčali  – a teraz tu nikto nie je.

Márne sa rozhliadam, putujem v nich z miesta na miesto v čase,

zakaždým pritom zomieram, zakaždým zomrieť chcem zase.

Volám ťa a môj krik vnútorný bolestne nesie sa tichom,

budem ťa hľadať všade na svete aj s mojim posledným dychom.

Chýbaš mi moc a moc,  synček, okolo krúži noc a ja nemám tie správne slová,

aby si ožil zas, aby sa vrátil čas,  aby si tu bol so mnou znova.

 

Ako more sú spomienky a ich príval ma vo vlnách zmieta,

šla by som za tebou hoci aj štvornožky, hoci aj na koniec sveta,

cez mráz i úpeku, púšťou aj cez rieku, aby sme stretli sa v čase,

zúfalo kričím, že na smrť neverím a chcem aby si sa mi ukázal zase.

Čas čudný hodinár prekladá ručičky dní,

do srdca ryje nám brázdičku „nezabudni“.

Tvári sa hojivo, chápavo, mámivo, že rany vylieči

a že raz budeme šťastní a celí.

Ticho sa sunie v tme, neprijme výkupné, aby sa vrátil späť

a oživil čo by sme chceli,

 

Smútok sťa čierny plášť ma celú, celučkú halí.

Pred smrťou stojíme pokorní, zúfalí, malí…

 

 

Elena  1.11.2020

 

 

Môj synček, moja láska, všetko najlepšie k Tvojim dnešným meninám…

 

https://www.youtube.com/watch?v=DVTAdaXl3QU