Kde bolo 4. – Celosvetový deň zapálených sviečok. . .

13. decembra 2020, elenaistvanova, KDE BOLO

Worldwide Candle Lighting Day – už 24. rok v tento deň.

Spomienka na deti, ktoré zomreli.

Niektoré z detí zomreli v útlom veku – či už to bola vážna choroba, nehoda alebo niečie zavinenie, ktoré spôsobilo, že už nie sú medzi nami. Niektoré z nich sa nestihli ani narodiť, a odišli. No všetky nám chýbajú rovnako.

Vietor m uspávanku tichú namiesto mamy spieva.

A  dnes večer o 19,00 horia sviečky pre všetky deti, ktorých miesto pri vianočnom stromčeku zostáva prázdne.

 

Spíš tíško anjel, môj, 

len sviečka v tme tu bliká,

keď závan spomienok reže ma ako dýka,

okolo hlavy krúžia a sú ich celé roje,

v duchu sa márne pýtam kde je to dieťa moje…

Spíš tíško, anjel môj,

len sviečka ticho žiari,

zas dieťa pri mne je a ja mám úsmev v tvári,

spolu sa smejeme a natieram mu chleba,

je v mojom náručí – nič viac mi nie je treba.

 

Spíš tíško, anjel môj, 

len sviečka nežne svieti,

v srdci si nesieme, my mamy.

naše deti.

 

Elena

P.S.: Prosím, pridajte sa ku spomienke na deti, ktorí tu už nie sú s nami a zapáľte pre ne sviečku o 19,00.

Vo svete ich bude žiariť veľmi veľa…