Jediná 3. – Niekedy netreba veľa slov. . .

13. februára 2021, elenaistvanova, JEDINÁ

Niekedy netreba veľa slov, aby sme povedali veľa.

 

Presne o tom som uvažovala v dnešnom popoludní.

Spomenula som si na ráno. Dívala som sa z okna dcérinho bytu. Kopce v diaľke svietili snehovou pokrývkou.  Nebom plávali oblaky, no i tak sme boli v meste. Zvláštny kontrast dvoch svetov.

Na obrázku môže byť obloha, príroda a hora

 

 

Popoludní sa nad Kohútom – najvyšším z tých kopcov –  objavili dva zvláštne mraky. Jeden ako lietajúci tanier, druhý mi pripomínal anjela s roztiahnutými rukami. Položila som misku so šalátom – vychladená kombinácia stopkového zelera, kúskov jabĺk a jemne strúhanej cvikly je lahodná a aj farebne prekrásna.

Zašla som pre mobil, no kým som ho rozhýbala, pôvodné rozprávkové oblaky sa zmenili na neurčité tvary. Veci sa v čase menia niekedy rýchlo.

Na obrázku môže byť hora, oblak a príroda

 

A tak vám teraz prihodím nádherný filmík o kontraste dvoch svetov, aj o tom, ako sa veci v čase rýchlo menia.

Je i o tom, že z rôznych uhlov pohľadu sa veci javia úplne inak. Mali by sme citlivo vnímať a snažiť sa namiesto hodnotenia im porozumieť.

 

Tento film trvá iba 4 minút, natočený vraj bol za 30 minút a vyhral Oscara

https://www.facebook.com/ivan.balicza/videos/4904990049573503

 

Elena