Bez 9. – Nechaj to, Zuza, je to špinavé. . .

9. marca 2021, elenaistvanova, BEZ

Ach, pán Kiska ma veľa naučil. Je jedným z mojich veľkých učiteľov o dôveryhodnosti – napísala som kedysi v blogu.

Teraz čítam, že ktosi by mohol jeho veľkolepý návrat na scénu pripravovať.

Nuž otvorene kladiem otázku – bola by to tragédia alebo cirkus?

Videli ste nepochybne Dobu ľadovú jednotku. Milujem ten film – pre spomienku s mojim synom. Názov blogu dnes inšpiruje. Lebo, no lebo…

Je to skrátka špinavé…

 

Prezidentka Čaputová sa stretla s exprezidentom Kiskom…

V médiách sa objavili úvahy o tom, že by mohol byť premiérom úradníckej vlády, ktorú by vymenovala

https://www.hlavnespravy.sk/prezidentka-sa-rok-po-konani-parlamentnych-volieb-stretla-s-exprezidentom-kiskom/2462318

Výrobok „made in USA“ nám tu nepeknú hru v takom prípade rozohráva.

 

Pre tých, ktorí zabudli na časy jeho prezidentovania a nezadupali by v uliciach pri takej alternatíve, pre zlepšenie pamäte aspoň niečo z môjho blogu tých čias

https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2019/04/03/plamene-8-strana-tych-ktori-by-mali-sediet/

 

Ach, pán Kiska ma veľa naučil

– prezradila som v úvode dnešného blogu. Skutočne som to napísala v blogu

https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2019/04/15/plamene-11-co-nas-kiska-naucil/

A tak z toho prezradím trochu viac, čo ma naučil.

Je jedným z mojich veľkých učiteľov o dôveryhodnosti.

Naučil ma toho veľa.

Že nie každý, kto sa tvári ako nezištne pomáhajúci slabým a bezmocným, tak skutočne robí.

Že nie každý, kto sa oháňa anjelskými krídlami, je anjel.

Že nie každý, kto sa tvári ako slušný človek, je slušný človek.

 

 

Elena