Tíško 7. – Byť v súlade. . .

27. marca 2021, elenaistvanova, Tíško

Niekedy v nás sú protichodné pocity súčasne.

Vyzerá to paradoxne – byť v jednej chvíli nešťastný i šťastný, smutný aj veselý, nie? Som v Súlade, však? povedala som Zámeru sveta.

Zvláštne – odkaz o Súlade mi pred tromi týždňami poslal šamanský učiteľ cez hranicu času.

A Zámer sveta mi ju prihráva znovu a znovu.

Cítim úprimnú radosť, že moja priateľka Janka po siedmych týždňoch prekonala ťažký covid a žije. Mám z toho neskutočnú radosť.

A cítim úprimný smútok, lebo zajtra je výročie smrti môjho syna. Beží mi hlavou ako som stála v dnešný deň pred bystrickou nemocnicou pred siedmimi rokmi – stála som tam sama a prosila som cez média o pomoc, aby neodpájali moje dieťa z prístrojov. Je to zničujúca bolesť, hrabať sa v tých spomienkach.

Díval sa vážne Zámer sveta a odvetil – Súlad, je to Súlad.

 

 

Elena

 

Ach, hej, súlad.

A výhľad na Muráň, prekrásne nafotený.  Viete, že ak pôjdete do Muráňa, tak sa pohádate? Určite áno, nie je to žiadna povera –  nebudete sa vedieť dohodnúť, ktorá z príchutí slávnych muránskych buchiet je tá najlepšia….

 

https://www.facebook.com/RegionGemer/photos/pcb.879279802859800/879358776185236

Na obrázku môže byť príroda, oblak a hora