Taká je pravda 10. – Ako sme vyzývali, prezidentka a ja. . .

1. júla 2021, elenaistvanova, Taká je pravda

Nie spolu, čo ste – my dve by sme zrejme nenašli spoločnú reč v ničom.

Každá máme svoje výzvy, ako vravím.

 

Prezidentka vyzývala ľudí u nás, aby sa očkovali. A vyzvala aj politikov, aby boli zodpovední a vyzývali ku očkovaniu.

Poviem rovno môj názor – keby bola zodpovedná ona, vyzývala by ku dôslednej kontrole hraníc a karanténe i testom pre očkovancov, ak pôjdu cez hranice, lebo práve oni tu môžu nákazu navláčať – neočkovaní budú v karanténe, tí nebudú rizikom, ale očkovanci áno. A tiež by dôrazne žiadala, aby prestali národ zavádzať označením „očkovanie“  toho klinického pokusu, lebo veci by sa mali nazývať pravým menom.

 

A ja som vyzvala slovenských vedcov v SAV, aby mi poskytli informáciu, kde je prístupná informácia o tom ich celosvetovo jedinečnom údajnom sekvenovaní vírusu COVID-19. Skromne mlčia zatiaľ, ale ja od nich chcem odpoveď čím skôr, lebo idem tiež napísať do toho odborného časopisu, v ktorom už podaktorí slovenskí „odborníci“ publikovali o antigénovom testovaní národa. Teda – aby som vás do omylu neuviedla – antigénové testovanie popisovali tí naši odborníci  – ja dám článok o (ne)etike vedeckého výskumu v Slovenskej republike. Dúfam, že budú mať odvahu to v tom medzinárodnom časopise uverejniť, určite im to zvýši čítanosť. A chcem tam i ten ich sekvenovací úspech spomenúť – nech Slovensko zažiari.

A tiež dávam výzvu pre ľudí, aby sme spojili sily proti nezákonnostiam a fašistickým živlom, ktoré by nútili ľudí do pochybných experimentov. Heslo Vakcína je sloboda mi tak pripomína fašistické časy, že mi je až nevoľno, keď ho počujem: Je nás viac takých, ktorí v tom hesle vidíme fašistickú ideológiu? Ak nás bude viac takých, ktorí to vidíme takto, určite oslovím generálnu prokuratúru, aby výrok preskúmala z hľadiska možného prepojenia s touto hroznou ideológiou.

Myslím, že generálny prokurátor je odvážny chlap – BTW, páči  sa mi na ňom, že sa volá Maroš, ako môj syn, ktorého smrť zavinila lekárka – a i to, že dal podnet na ÚS SR, to bol statočný krok. A ak kadejakí lotri plánovali jeho vraždu, zrejme robí veci, ktoré lumpom nevoňajú. O dôvod viac mu veriť, že bude konať čestne, nestranne a objektívne…

 

Elena