Len pár slov 1. – Vidieť pápeža. . .

22. júla 2021, elenaistvanova, Len pár slov

Pápež príde – a iba očkovaní sa s ním vraj budú môcť stretnúť.  Ja rozhodne neplánujem – ani očkovanie, ani stretnutie s pápežom – ten pán niektorými svojimi výčinmi moju úctu stratil.

Ale niektorí ho vidieť chcú – a vláda im  dala podmienku, že len očkovaní smú. Plne očkovaní, t. j. najneskôr budúci týždeň sa očkujúci prvou dávkou. Myslím, že si tým problém vyrobila. Tri veci k tomu mi napadli

Prvé dve sú jasné, k tretej vysvetlenie pridávam – zájde i na Luník IX. údajne  pápež – tuším 120 ich tam zatiaľ zaočkovať stihli? No možno budú očkovať i pri vstupe na to stretnutie priamo, ktovie – alebo žeby i pápež sám?

 

A teraz vážne – som zvedavá, či narýchlo zrušia podmienku zaočkovanosti všeobecne, alebo na to stretnutie na Luníku nebude kontrola taká dôsledná. Stretne sa tam pápež s niekoľkými tisícmi rómskych spoluobčanov – veríte, že tam budú kontrolovať očkovaných?

Ani ja nie – a k rómskej národnosti sa môže prihlásiť ktokoľvek, bez ohľadu na farbu pleti…

 

 

Elena

 

 

P. S.:

Ľutujem policajtov, ktorí budú mať službu na tom Luníku IX., aby bránili neočkovaným spoluobčanom prístup ku pápežovi. Lebo armádu tam nasadiť  – to by bol problém.

Chlapci, súcitím s vami – ale nie ja som vám to zavinila…

 

K diskusii  egon 123  hádam si len dokázal pochopiť, čo i i sám napísal, že pápež stratil úctu autorky, t. j. mňa. Keďže blog sa netýka činov pápeža, nie je dôvod, aby som Ti ich detailne objasňovala, i keď chápem Tvoju zvedavosť. Blog sa týka stretnutia s ním – a píšem môj názor k nemu, a ten mám, aj keď sa s ním stretnúť určite neplánujem. Účastníci stretnutia ho budú môcť písať po stretnutí.