Anjelské krídla 11. – Anjelov krídla pŕchnu z oblohy. . .

5. apríla 2022, elenaistvanova, ANJELSKÉ KRÍDLA

Anjelov krídla pŕchnu z oblohy.

Drobnučké páperie sa bielobielo hmýri

tou cestou, ktorou ticho kráčame

a každým krokom strácame kus sily…

 

Aj ilúzií v márnom čakaní,

že toto je sen a že sa zjavíš zase,

no miesto toho slzy na tvári

a kvapky krvi v stopách plynú v čase…

 

Slniečko moje, poklad života,

radosť dní, svetlo v temne noci,

čakám ťa stále v rade mojich dní

čakám ťa celým svojim srdcom,

hoci

ťa už tak dlho, dlho niet,

hľadám ťa márne v každom kúte sveta,

a moja túžba vidieť ťa sa do oblohy ticho vpletá…

 

Anjelov krídla pŕchnu z oblohy.

páperká drobné, krehké až to desí,

Tvoju tvár hľadám kdesi v oblakoch

zúfalo srdcom kričím „kde si, kde si“…

 

 

 

Elena

 

30 rokov by mala dnes Timea. Jediné a vytúžené dieťa. Nadaná študentka, radosť rodičov.

 

 

Stačio tak málo – a dnes mohla jej mama Andrejka chystať oslavu dcére k narodeninám. Možno i za veselého smiechu vnúčat.

Timejka však zomrela v slovenskom zdravotníctve.

 

Jej mama Andrejka napísala

05.04.2015 si odisla na večny spanok. Nasa duša zostala prazdna. Dodnes nevieme najst zmysel zivota.Preživame len z jedneho dna na druhý, bez Teba je to len trapenie! Odmalička si bola mojim slniečkom boli sme silno spojené. Ked si spomeniem,že už by si bola vyštudovaná sociálna pracovníčka , mohla by si byt už matkou ja stastnou babkou  keby si sa dostala na liečenie skor mohli by sa nam splnit tvoje sny  a teraz by si tu bola medzi nami. Ja neverím že už  nikdy neprídeš, stále ta čakám. Nadalej bojujem za spravodlivost je to tažká a smutná cesta!