Ostrým okom 10. – Ako Rusi prekazili moje plány. . .

11. apríla 2022, elenaistvanova, Ostrým okom

Nepatrí sa dávať cudzie, však?

Štát sme my  – a všetko patrí každému z nás rovnako, nie?

Ach, s touto úvahou som podpisovú akciu na referendum chcela rozbehnúť dnes. Lebo Naď, Heger a Čaputová mali dať podľa mňa iba ten diel S-300, ktorý patril im. A referendom sme mali určiť, koľko % občanov Slovenska, kto konkrétne u nás, chce darovať svoj diel systému S-300.

 

Bude to jednoduché, vravela som si – vyzveme Zelenského, aby vrátil tú časť, ktorá patrí občanom, čo mu nechceli darovať nič, ani vrchnáčik od zubnej pasty.

Predpokladám, že to, čo by mu zostalo, by ani Rusi netrafili…

 

No ale smola – Rusi mi prekazili plány. Už by vraj Zelenskyj nemal čo vrátiť…

 

Snívalo sa mi to – úplne ako naživo.

A tak ma teraz trápi otázka – bol to iba sen, alebo smutná realita, že ktosi vyhodil hore komínom vyše pol miliardy z  našich daní?

 

 

 

Elena

 

P.S.: Verím tomu, že Zelenskyj by chcel aj naše stíhačky, aj húfnice. Veď čo by on zadarmo nechcel?

 

K diskusii  HeyBabaRyba  A prečo im neposlali ten svoj Američania, ale ho požičali nám – aby sme sa poskladali na nový?!!! Im neprekáža, že na Ukrajine zomierajú deti?