Drak sa vracia 3. – Keď spravodlivosť kríva. . .

19. apríla 2022, elenaistvanova, DRAK SA VRACIA

Krívam do práce včasránom už viac ako tri týždne po páde na zľadovatenej a neposypanej ceste. Lekárom odporúčaný kľudový režim nemám, no… Každý krok prináša bolesť, lebo nemôžem chodiť so znehybnenou nohou, to by som nikam nedošla.

Áááách…

Ale slovenská spravodlivosť teraz kulhá rozhodne viac ako ja, vzdychla som si, keď som dnes videla jeden rozsudok vynesený slovenským súdom.

27-ročnú Luciu zrazilo auto, neprežila. Stáva sa, poviete možno…

 

Páchateľ ju zrazil na prechode pre chodcov.

Nuž, články v médiách o ňom boli kadejaké  v priebehu doby, ako som zistila – vraj mal blízko k podsvetiu i polícii, písali.

Fascinovalo ma, že dostal podmienku, hoci má 50 záznamov v trestnom registri za dopravné priestupky a v súčasnosti dokonca i podmienku za trestný čin vydierania spolupáchateľstvom. Vážne podmienku v takom prípade?

Stáva sa, poviem možno – na Slovensku sa to stáva…

 

Pretože tu spravodlivosť kríva…

 

Elena