Zlatobyľ 2. – Ááááá. . .

2. mája 2022, elenaistvanova, ZLATOBYĽ

No konečne, zašepkal Zámer sveta so smiechom…

Mykla som plecom.

Dva týždne mi pripomínal krok, ktorý som mala urobiť. No hej, konečne som tú vetu napísala a mám ju pod vankúšom – a tak ma dnes  bude sprevádzať snami po mojej nočnej práci pred mojou dennou prácou…

Rozhýbala som sa k tomu kroku, lebo si mi ukázal cestu – priznala som čestne – ďakujem.

Odpoveďou bol tichý smiech – pravdaže to vedel, vie ako na mňa…

Veru, na miesto, ktoré mám v srdci sa chcem štverať budúci týždeň.  Všetko už kvitne – a aj tá pártýždňová bolesť nohy po páde na ľade pomaly ustupuje.

Ale dážď celotýždňový prichádza, aj ďalší týždeň potom a dovtedy všetko odkvitne  –  predpoveď počasia ma odrádzala. A teraz mi Zámer sveta malú nádej ukázal – a tak viem, kedy  na Brdárku vyrazím.

Áno, áno, áno.

 

Otvor nejakú knihu, zašepkal Zámer sveta tíško.

Hej, siahla som po Hellingrovi – dnes je výnimočný večer.

*Chránený – byť chránený, to je naše prvotné prianie i túžba „- píše múdra kniha.

Hm,to je fakt. Chcem byť chránená pred zradou – a tak sa izolujem od ľudí.

Kniha ďalej hovorí, že najúžasnejšiu ochranu pociťujeme pri vedení silou s komplexným vedomím. Zlváštne, že Hellinger neprišiel k označeniu Zámer sveta, napadlo mi.

A potom som sa našla – „niekedy zabúdame, že nás tá sila chráni a prichádza na pomoc v pravý čas. Potom sa obraciame k vlastným plánom a strachu…“

Jasné, lekcia presne pre mňa.

Niečo sa pohlo tým správnym smerom, niečo veľké  v Osude, cítim to, len neviem čo to je. V správny čas sa to dozviem, viem.

Vynorila sa mi myšlienka, že niekedy sú veci ukryté pod náterom a vyzerajú zdanlivo inak. Ako moje vlasy – napadlo mi – no presne. Nafarbila som ich pred týždňom a vyzerajú tmavohnedo. A iba ja viem, že ich ešte dva či tri krát umyjem a rozžiaria sa farbou tmavého zlata…

Hnedý klobúk, nie čierny, hnedý si vezmem na Brdárku, preletela mi hlavou posledná myšlienka, kým som sa disciplinovane vrátila k nočnej práci..

 

 

Elena

Malá minuloročná spomienka z mojich fotiek. Brdárka.