Iba 3. – Nemusieť ísť bojovať do zahraničia. . .

22. júna 2022, elenaistvanova, IBA

Zaujímavý článok sa objavil pred časom v médiách – o chlapovi, ktorý bol vrahom, ale potom sa v živote zmenil a robil nezištne dobré veci.

Odstraňuje čmáraniny z mostov

https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/521835-zabijal-ale-polepsil-sa-ocistil-svoje-meno-aj-most/

I ja som o ňom blog napísala.

Je pre mňa jedno, kto robí dobré veci, ak naozaj robí dobré veci.

 

 

A som rada, že do parlamentu sa dostane zákon o tom, že pri mobilizácii nebudete musieť ísť bojovať za cudzie záujmy do zahraničia, ak zákon prejde. Koalícia na Slovensku má ale zlý zvyk, že ak niečo navrhne opozícia, tak sa to neschváli, lebo opozícia. Som za takýto zákon, lebo nevidím dôvod, aby naši ľudia museli ísť do zahraničia za kohosi nasadzovať životy, iba preto, že im to niekto zavelí.

https://magazin1.sk/kotlebovci-chcu-zakon-aby-ste-v-pripade-mobilizacie-nemuseli-ist-bojovat-do-zahranicia-za-cudzie-zaujmy/

 

A dobre sa dívajme, kto sa postaví za takýto zákon, a kto proti nemu.

 

Elena