Oooooch 4. – I ďakovný list by som bola napísala, keby sa radšej pre interrupciu rozhodli. . .

19. septembra 2022, elenaistvanova, Oooooch

Pozrite sa, ako ten chlap narába so zvieratami, ako ich prehadzuje  cez plot.

Ktovie kam všade  mačatá povyvláčal a povyhadzoval – v skupine  Ružinov náš každodenný je i správa o ďalšom mačiatku, možno z toho istého zdroja…

Včera o 11, 05 v Trnávke, pri Strelnici.

Nože, Bratislavčania, kto ho spozná?

https://www.facebook.com/100000238683751/videos/783206142987485?idorvanity=132100684072299

Myslím, že takéto narábanie so zvieratami by polícia mala aj stíhať.

 

Je to ale v tomto štáte hrozné. Zlé zaobchádzanie so zvieratami polícia stíha iba pro forma. Skutočne ma zaujíma, koľko prípadov vyriešili aj z tých, čo vôbec ľudia nahlásia. Lebo len často mávnu rukou, keďže sa dokopy nič nezistí, a pokladajú to už za stratu času nahlasovatelia.

Pripadá mi to, že policajti páchateľov skôr kryjú, vec zametú pod koberec, „nezistia vyšetrovaním“. Minule som podala podnet za utýrané šteniatka, po mesiaci a pol som začala pátrať prečo som nebola ako oznamovateľka oboznámená s výsledkom. Zistila som, že pán riaditeľ si nevšimol mailové podanie cez formulár ministerstva poslané. Síce sa ospravedlnil a potom podnet poslal špeciálnemu oddeleniu na prešetrovanie takých činov, no tí mi doteraz neodpovedali – takže efektivita ich činnosti je zrejme nulová.

Mohla som si dať námahu ísť si tam sadnúť na malinovku do krčmy a po pol hodine by som zrejme vedela, kto je páchateľom. Len načo potom platíme políciu…

 

Minule bola diskusia na sociálnych sieťach, že niektoré ženy chcú potraty. A chcú, aby sme sa im na ne poskladali, lebo niektorým vraj  nie sú finančne prístupné. Bola som kategoricky proti v diskusii.

No poviem vám otvorene – keby sme videli do budúcnosti, tak niektorým rodičom by som sa nielen rada poskladala, ale ešte i ďakovný list napísala, keby sa radšej pre interrupciu rozhodli…

 

 

Elena