Oooooch 10. – No čo by som neurobila pre Matoviča?

29. septembra 2022, elenaistvanova, Oooooch

Poviem vám, akoby stelesňoval zlo tejto planéty práve Matovič, sa tvária podaktorí.

A keďže netrpím výpadkom pamäte, tak dodávam, že práve takí, ktorí sami majú za ušami kadečo. Pre mňa nedôveryhodní.

Cestu spravodlivosti nemožno budovať krivými chodníčkami – a veruže je  na ceste matovičoodvolávania zákrut ajajaj.

 

Ekonomika v kríze, firmy krachujú, ľudia sú zúfalí a títo cirkusanti tu Matoviča odvolávajú. Verí niekto z vás tomu, že im ide o naše dobro?

A čo sa stane, ak on odíde? Firmy nebudú krachovať a my budeme mať lacné energie? Bude lacnejší chlieb?

Mám už dosť toho ich sebectva a bezohľadnosti voči nám.

 

Je mi zle z predstavy, že Sulík by sa chcel vrátiť do vlády. Absolútne žiadne hranice a morálka, však?

A to je hlavná príčina jeho besnej aktivity proti Matovičovi.

Nie konkrétne odborné výhrady, nie fakty a snaha robiť čo najlepšie pre národ – ale prachsprostá pomstivosť, závisť a túžba po moci. Nuž tak.

 

Som presvedčená, že Matovič tam ani zďaleka nie je najhorší.

A preto  na dnešné pokračovanie cirkusu s jeho odvolávaním mu posielam veľký balík energie.

Prajem mu, aby ho nedokázali odvolať.

 

Fhithich, fitheach, cuiridh mi 'n Fheachd, gu dùrachdach agus le m' uile chridhe.
Leig leis tachairt.


Elena

K diskusii  lavida  áno
            searo  veru, návrat Sulíka nie je návrat kráľa...
            Tolerantný  presne tak