Jedenástka 2. – Demokrati v priamom prenose

3. mája 2023, elenaistvanova, Jedenástka

Čas vždy ukáže pravdu.

Ak som nedávno o strane Demokrati písala

https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2023/03/11/ticho-a-nahlas-2/

nijako som sa nemýlila – a ani som im nekrivdila.

 

Ako sa Demokrati demokraticky prejavujú –

Na obrázku môže byť text, v ktorom sa píše „DOBROVOL'NE NASILU Mili študenti, D DEMOKRATI z poverenia pána dekana by som Vás chcela informovat, že 02 05 2023 (utorok) o 10.45 hod. sa na Rektoráte V Aule E203 Auditorium Magnum uskutočni prednáška S premiérom SR S názvom Diskusia Eduardom Hegerom o vízii pre moderné a úspešné Slovensko. Vzhladom na to, že V danom čase by ste mali mat prednášku zo štatistiky, sa vaša účast' bude overovat' prezenčnou listinou. s pozdravom“

Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=569180801989836&set=a.428031859438065

 

Nuž, na základe tej „demokratickej akcie“  som im aktívne a zadarmo spravila predvolebnú agitku

Demokrati“ sú tu zas,  iba hlupák im dá hlas…

 

Elena

 

P. S.: Úplne by postačilo, keby na diskusiu „s premiérom“ povinne núteným mladým ľuďom k vízii moderného a úspešného Slovenska bol Heger za seba a svojich politických spoludruhov poslal jednu vetu – pre Slovensko v tomto smere najviac urobíme tým, že odídeme…