Hm 2. – Ešte stále nedopovedaný príbeh z Revúcej. . .

26. mája 2023, elenaistvanova, Hm

Začína to rozprávkovo, tak ako začínajú rozprávkové príbehy.

Bolo raz jedno šteniatko. Volalo sa Lola.

 

Ibaže pokračovanie príbehu rozprávkové nebolo.

Tu nájdete aj jej príbeh.

 

 

Áno, to je ono, na tej druhej fotografii. Obe fotky sú prevzaté z fb stránky Zápisky z mŕtveho útulku.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100089447576117

 

Fakty sú tvrdé – šteniatko odňaté do útulku bolo vrátené ľuďom, ktorí spôsobili potom jeho smrť. 

Šteniatko im bolo vydané, pretože sa údajne prišli vyhrážať. 

 

Prípad prešetruje polícia – a ja som skutočne zvedavá, ako dlho im to prešetrovanie bude trvať.

Aj nakoľko bude úspešné. Lebo moju malígnu pozornosť som zamerala na efektivitu fungovania envirooddelení na Slovensku, počtu nimi úspešne vyriešených prípadov a spôsobu potrestania odhalených páchateľov zo strany SR.

 

Ako vidíte, zatiaľ o Lole a jej vrahoch veľa nepíšem. Ale som si istá, že cítite dračie plamene, ktoré šľahajú.

Po došetrení prípadu bude jedenástka V mene Loly. Dozviete sa v ňom kadečo o solidárnom systéme na Slovensku – a verte, nebude sa vám to páčiť.

 

 

Elena

 

P.S.: Ach, áno, obvykle sa iba dívam, teraz som Zámer sveta požiadala o spravodlivý trest páchateľom – tak sa pozerajme, čo im prinesie v najbližších troch mesiacoch.

biodh e, agus fanadh e mar sin