Založ si blog

Archív: apríl, 2017

Úprimne 1. – Zamilovaný list je poklad. . .

Ani si neviete predstaviť, ako by som plakala, keby mi parlamentní cenzori nechceli dať list od pre mňa dôležitého človeka – napísala som dnes ráno v mojom blogu. Pôvodne som to napísala ako žartovnú podporu Matovičovmu plaču, ktorý mnohí tak odsudzovali. Ibaže myšlienka o tom liste nakoniec aj pre mňa samú bola hodne inšpiratívna, uvažovala som nad ňou počas […]

Pokračovanie článku

Anjel a predavačka

Keď idú bežní ľudia do obchodu, pravdepodobne nezažijú nič zaujímavé. Teda, ak tam práve nie sme ja a moja sestra.

Pokračovanie článku

Akoby 7. – Keď Matovič plače a mali by sme plakať všetci. . .

Hej, dnes vám poviem o tom, prečo by mal plakať nielen Matovič, ale my všetci. A prečo som smutná z toho, že neplačeme… Takže toto v mojom dnešnom blogu. Kapitán Danko… Nikto zrejme nepochybuje o tom, že pokyn čítať listy poslancom neprišiel od Slovenského jazykovedného ústavu, ani nie je súčasťou Národného programu […]

Pokračovanie článku

Okamihy 11. – Dobré časy. . .

Uvažujeme niekedy o dobrých časoch pre seba. Niekedy si ich aj prajeme. Čo je dobré na „dobrých časoch“? A kedy sú vlastne „dobré časy“ – keď sa nám plnia všetky želania, cítime sa šťastní, alebo s čím si ich máme vo svojom živote prepojiť? Poviem vám – keď začneme uvažovať o dobrých časoch uvedomujeme si, že si môžeme zvoliť […]

Pokračovanie článku

Okamihy 10. – Výchova je zložitá vec. . .

Výchova je náročná vec, toľko kopancov v nej urobíme. A pritom by sme chceli svoje deti vychovať všetci tak úžasne. Každý z nás má však vlastnú predstavu o tom, čo by úžasná výchova mala zahŕňať. No pravdaže, takže dnes v mojom blogu o výchove a o tom, čo všetko s ňou súvisí Výchovný štýl… Ja drezúru neuznávam ani v cirkuse, nie to ešte […]

Pokračovanie článku

Viem, má rany Zem. . . 1. – 26. 04.

Spomenuli ste si v stredu na jedno výročie? Nie je to dôvod na oslavu, takže možno ani nie. Viete, aký je to dátum? Prešlo už 31 rokov od výbuchu Černobyľu. V dnešnom blogu mojej ďalšej jedenástky o odkaze Černobyľu dnešku. A hej, celá jedenástka bude o tom, ako by Zem mohla ľahšie dýchať – a my s ňou… Černobyľ? Pamätníci vedia, mladším […]

Pokračovanie článku

Okamihy 9. – V jeden deň. ..

Sú chvíle, keď si uvedomíme nezmyselnosť a nepotrebnosť niektorých vecí okolo nás. Hŕby absurdných správ o tom, ako cestuje prezident vlakom či autom, ako sa bude rekonštruovať vila na Slavíne, ako v NR SR čítajú listy poslancov, atď., atď., atď., … V jeden deň si však uvedomíme, že všetky tie veci len zahlcujú našu pozornosť, ktorú potrebujeme […]

Pokračovanie článku

Okamihy 8. – Po stopách šťastia. . .

Zrejme každý z nás hľadá nejakým spôsobom šťastie. Chceme byť šťastní? Alebo iba nebyť nešťastní? A je v tom vôbec rozdiel? Ach, hej, toto je zameranie môjho dnešného blogu. Kedy sme šťastní? Väčšina z nás vie povedať, kedy sme šťastní. Sú to okamihy. Ak hovoríme o dlhodobom šťastí, je to v skutočnosti životná spokojnosť. A obvykle sa oba pojmy […]

Pokračovanie článku

Okamihy 7. – One Day. . .

Niekedy nám od Zámeru sveta prichádzajú odpovede veľmi rýchlo, ak ich vieme pozorne vnímať. Ja som tú moju odpoveď dostala dnes večer, keď som sa vracala z práce. Vkročila som do autobusu a spieval Asaf Avidan – One Day – Reckoning song. Neskutočne mi to pomohlo. Takže, hej, dnes zasa raz o synchronicitách. One Day – Reckoning song… Čo mám s tým […]

Pokračovanie článku

Nachádzanie 4. – Na hrane. ..

Deň sa lámal, prichádzala noc. Modromodrý vták smutne sedel na brehu ostrova a díval sa na biely kameň. Bol úplne skrehnutý, premočený morskými vlnami, ktoré bili o breh, aj vyčerpaný, pretože sa po celé hodiny márne snažil dostať ku kameňu späť. Bol so silami na konci, zatváral oči. Náhle vietor ustal. „Zastanem teraz“ povedal vietor. „No ty by si […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 9008021x
Priemerná čítanosť článkov: 3156x

Kategórie