Založ si blog

Archív: apríl, 2016

Dnes 120. – Kto sú praví fašisti. . .

V poslednej dobe sa slová „fašista“ a „fašizmus“ pretriasajú čoraz častejšie v slovenských médiách. Nálepkujú nimi novinári i politici bezhlavo a neprimerane – na rozdiel od pôvodne odborne vymedzeného významu tohto pojmu – čokoľvek, čo sa im nepáči a nie je im po vôli. Hovoria o hnutí, ktoré potláča ľudské práva a neakceptuje ľudské slobody, […]

Pokračovanie článku

Odčítanie času 11. – Ako by som žila, keby. . .

Existujú knižky, v ktorých autori rozvíjajú svoju predstavu, ako by pokračovala rozprávka potom, keď zazvonil zvonec… Pretože tam predsa príbeh nekončí… A tak v mojom článku Odčítanie času. – 11., poslednom v sérii Odčítanie času, napíšem niečo o tom, ako by som žila, keby… Keby žil môj syn… dokonalosť života by pre mňa […]

Pokračovanie článku

Odčítanie času 10. – Doma

Hej, bola som v utorok pozrieť doma. U mamy. Čakali sme s Kikou, mojou najstaršou dcérou, na autobus v Poprade – od zabielených Tatier fúkal chladný vietor. Všade „vetrovkáči“, podaktorí vytiahli dokonca zimné vetrovky – Kika v mikine, ja v tričku s krátkymi rukávmi, mikinu previazanú okolo pása (kto je frajer, kto je frajer? – v skutočnosti nejde […]

Pokračovanie článku

Augiášov chliev 9. – „Ľudské práva“ Breivika a obetí trestných činov. . .

Uff, dopísané – teda, môj blog ešte definitívne nie, ale konečne som dopracovala moju prácu na jednu medzinárodnú konferenciu. Téma – odpúšťanie a obete trestných činov. Popisovala som v nej postavenie obetí trestných činov v súčasnej slovenskej spoločnosti. A zrejme nielen v slovenskej spoločnosti – keďže včera sa médiami prehnala správa, že na […]

Pokračovanie článku

Odčítanie času 9. – O nenáhodných náhodách

Synchrónne udalosti sú akýmsi znamením „pravého času“, postrčením tým správnym smerom. Synchronicity nám často dopredu oznamujú významné udalosti v našom živote, uisťujú nás pri nejakej udalosti, že všetko dopadne dobre alebo pomáhajú nám správne sa rozhodnúť. Už ste zažili niečo také? Ja áno. V mojom blogu som už párkrát spomenula synchronicity, […]

Pokračovanie článku

Odčítanie času 8. –To, čo pokladám pre život za naozaj dôležité

To, čo pokladám pre život za naozaj dôležité, je radostnosť a humor. Mám rada ľudí, ktorí si uchovali radostný, detský čistý a úsmevný pohľad na svet, napriek všetkému, čo ich v živote postretlo a schopnosť smiať sa aj v ťažkých chvíľach. Ľudí, ktorí žiaria vnútorným úsmevom. Autor Knížky o radosti Jiří Mrkvička o takých ľuďoch hovorí, že […]

Pokračovanie článku

Dnes 119. – Tak už som aj fašista. . .

Dnes som chcela písať o vnútornej radosti, ibaže… Mám už práve dosť ohlupovania občanov a manipulácie v médiách, ktorá prebieha vo vzťahu ku občianskym hliadkam vo vlakoch. Keď sme sa slušne ako občania ozývali (aj ja v mojom blogu vo viacerých článkoch) proti bezhlavému prijímaniu migrantov, boli sme verejne označovaní ako extrémisti a ktoviečoešte. […]

Pokračovanie článku

DNES 118. – Nekonečný príbeh

Hej, o inom som dnes chcela písať, ale nemôžem. A nie, nejde o známy rozprávkový príbeh. Ide zasa raz o slovenské zdravotníctvo a jeho ďalšiu obeť – ocka redaktorky Simony Miazdrovej… Pamätám si – akoby to bolo dnes – na tú chvíľu, keď u nás natáčala Markíza po druhý raz – šlo o Maroškov príbeh pre Reflex. Bolo to kruté […]

Pokračovanie článku

Odčítanie času 7. – Dievča, ktoré chcelo žiť tak šťastne. ..

Nuž, hej, o svojom životnom šťastí mávame rôznu predstavu. Niekto vzdychá po kariére a postavení, ženie sa za slávou či rôznymi titulmi. Iný pachtí po majetku a peniazoch, materiálnom zabezpečení. Ďalší zasa prahne po dobrodružných zážitkoch, vzrušení, pestrom živote. Ja som vždy chcela žiť obyčajne, jednoducho. Pre mňa je šťastie o ľuďoch v mojom […]

Pokračovanie článku

Odčítanie času 6. – Ako spoznáme anjelov. . .

No teda – len v predminulom článku som písala o tom, že anjeli niekedy môžu neprilietať k nám, ale sedieť na vrátnici. A predstavte si – oni môžu sedieť aj v herni. Neveríte? No skutočne. V spomenutom článku Odčítanie času 4. na blogu som popísala moju cestu do Blavy. Po skončení podujatia, na ktoré som tam šla – skončili sme až podvečer po […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,836
Celková čítanosť: 8912007x
Priemerná čítanosť článkov: 3142x

Kategórie