Založ si blog

Archív: december, 2020

Ži a pamätaj 7. – Výzva národu a premiérovi Matovičovi. . .

Generál Lučanský zomrel. Údajne na samovraždu. Ach – rátajte so mnou – som dajaká slabá v matematike. Našli ho údajne po 9 minútach od poslednej kontroly. https://dennikn.sk/2205878/sef-vaznic-sa-po-lucanskeho-pokuse-o-samovrazdu-vzdal-funkcie-ministerka-kolikova-caka-ci-ma-doveru-verejnosti/ Podľa informácií Nového Času bol policajný exprezident Lučanský 30 minút […]

Pokračovanie článku

Ži a pamätaj 6. – Ten Putin si to vie zariadiť. . .

Zasnežená krajina sa v temnom ráne trblietala. Na strome pri ceste občas tiahlo zahúkala sova. V neďalekom lesíku čosi lomozilo – diviaky či srnky sú to, zauvažovala som. Vzduch bol teplý – a tak sneh pod nohami kašovito čvachtal. Tu u nás v horách je bielo, v meste zelenie trávička a hojne kropí dážď. Ach, ten Putin si to vie zariadiť, vzdychla som si, […]

Pokračovanie článku

Ži a pamätaj 5. – Zlomový bod pandémie. ..

Sme v situácii, že sa pandémia blíži k bodu, ktorý spoločnosť neukontroluje. Vďaka hlúposti a bezohľadnosti podaktorých. Nemocnice sa plnia, zdravotníci sú vyčerpaní, a sprostáci na facebooku vypisujú o tom, že je to predsa ich samozrejmá povinnosť a poslanie takto ťahať namiesto oddychu a trávenia sviatočných chvíľ s blízkymi. Nechcú žiadne obmedzenia pre seba a […]

Pokračovanie článku

Ži a pamätaj 4. – Malý príbeh o zasamovraždení. . .

Som intuitívec, pracujem týmto spôsobom často. A keď som písala pred časom v blogu o Lučanskom, že neverím v dobrý koniec príbehu, nehovorila som do vetra, jednoducho som to vnímala. Dnes to už viete, žiaľ, aj vy https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2020/12/13/kde-bolo-tam-bolo-8-cvicit-je-nebezpecne/ Médiá vypisujú, vraj bojuje o život. S mozgovou smrťou? Je mŕtvy […]

Pokračovanie článku

Ži a pamätaj 3. – Čo ste ešte nevideli. . .

Zhrození budete. Toto ste ešte skutočne nevideli. Kam až siaha dno tohto štátu – jeho ľahostajná nečinnosť? Opakovane si kladiem túto otázku, a zakaždým sa mu podarí posunúť latku ešte niekam ďalej. Tak som pár hodín dnešného nadrána strávila efektívnymi krokmi na nápravu toho, čo by mal riešiť tento štát sám od seba. A mal by to riešiť včas, kým sa […]

Pokračovanie článku

Ži a pamätaj. . . 2. – V čase Vianoc. ..

Vianoce nám odhaľujú kadečo. O iných ľuďoch, ako nás skutočne vidia – ako som už minule písala – či vnímajú naše tajné sny a priania, alebo je to o nakupovaní darčekov pre nás podľa ich predstáv, či dokonca len o povinnom formálnom darčekovaní „lebo Vianoce“. Ale sú aj o nás samých, o našich hodnotách a prioritách. O tom, čo k Vianociam […]

Pokračovanie článku

Ži a pamätaj. . . 1. – Radšej sto Matovičov, ako jedného Naďa. . .

Ak by došlo k takejto výmene na premiérskom poste, to by sme ešte len plakali. Lebo na rovinu – zbrojiť „made in USA“ sa mi nežiada. A všetky tie úžasné kšefty s amíkmi v štýle „aj my vám na ten nákup pridáme peniaze“ by som aktérom – bývalému i terajšiemu ministrovi – zosobnila. Nechápem, ako možno tárať o hodnote mieru a jeho […]

Pokračovanie článku

Kde bolo 11. – Vianočné pravdy. . .

Príroda pôsobila jesenne, keď som predvčerajším vianočným ránom kráčala chodníkom k lesu. Zelenelo sa kde-tu lístie rastlín, bolo teplo. Zem nebola zamrznutá, vyhrabala som hrabličkami ľahko jamu. Hej, dieťa vybehlo ráno s plačom, že naša mačka Džeska zomrela náhle, nečakane. Poplakali sme si a šla som ju pochovať. Spomínala som na Silvester spred rokov, kedy bolo tak […]

Pokračovanie článku

Kde bolo 10. – Nikdy nezabudni. . .

Toto je príbeh sľúbený v minulom blogu. Niekedy je príbeh veľkým darom. Lebo kým pri radách a poúčaniach sa otrasieme a rýchlo na ne zabúdame, príbeh sa nám usadí na pleci a sprevádza nás cestami – necestami života. Nezabúdame naň. Dala som mojim deťom popri inom tento rok rovnaký darček – tzv. mamin dar – a bola by som rada, ak ho nevyhodia po […]

Pokračovanie článku

Kde bolo 9. – Darčeky a dary. . .

Dnes si dávame darčeky pod vianočný stromček. Dary by sme si mali dávať po celý rok. A pravdu povediac, myslím že je zbytočné dávať darčeky, ak si vzájomne nedávame dary. Takže o daroch a darčekoch v tejto chvíli pár slov poviem… Dary, tie celoročné, sú rôzne – naša starostlivosť, pozornosť, láska, úcta, láskavosť, ohľaduplnosť, čestnosť. […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 9008295x
Priemerná čítanosť článkov: 3156x

Kategórie