Založ si blog

Archív: február, 2015

DNES 52. – Radšej manželku, ako frajerky

Každý máme svoje životné hodnoty a priority. Prejavujú sa aj v našom správaní. Táto myšlienka mi prebleskla hlavou, keď som predvčerom počúvala mediálne chŕlenie ohňa na predsedu BBsK Ing. Mgr. Mariána Kotlebu o tom, že zamestnal svoju manželku. Rozhodla som sa, že sa vyjadrím k tej udalosti v článku na blogu, pretože som občianka banskobystrického kraja a tak sa ma to […]

Pokračovanie článku

DNES 51. – Paranormálne javy na Slovensku alias . . . oííííí, ajíííí, uííííííí. . .

Ak očakávate, že Vám teraz popíšem príbeh o tom, ako som videla večer pochodovať mimozemšťanov, zrejme budete sklamaní. Napriek tomu pôjde o pútavý príbeh o pravdepodobnom pôsobení mimozemskej civilizácie v našej spoločnosti pri niekoľkých záhadných udalostiach. Inak si totiž to, čo teraz predkladám, vysvetliť neviem. Tí, ktorí čítate môj blog dlhodobejšie […]

Pokračovanie článku

DNES 50. – My chceme darčeky

Predstavte si, že zajtra ráno cestou do práce zájdete kúpiť si nejaké pečivo či ovocie do predajne Jednoty. Na dverách predajne však visí nápis „Nežiadame si dary od nikoho. Ibaže ten, kto nám ich nedonesie, má smolu.“ A tí, ktorí ako ja do práce cestujú, sa môžu dočkať ešte oveľa skôr takého prekvapenia, že už pri nastupovaní do autobusu sa na nich šofér […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,836
Celková čítanosť: 8911971x
Priemerná čítanosť článkov: 3142x

Kategórie