Založ si blog

Archív: január, 2024

Rázne 8. – Zvláštne príbehy. . .

Už je to raz tak, nič v našom živote nie je náhodné. Som si istá, že ani zvláštna parciálna slepota časti ľudstva o covidzločine nie je náhodná. Čo to pôsobí tak podivne, pýtala som sa Zámeru sveta, nie je to hypnóza alebo čo? Keby aj, zasmial sa, ako by si ju vedela zrušiť? Vďaka výcviku v ericksonovskej hypnóze mala som odpoveď naporúdzi. Napríklad zhypnotizovaný […]

Pokračovanie článku

Rázne 7. – Poučenie holokaustu. . .

Desivá skúsenosť ľudstva – kam sú niektorí schopní zájsť. A kam sú niektorí ochotní ich svojou ľahostajnosťou nechať zájsť. To sú dejiny holokaustu v skratke. Fakty sú strohé – v noci z 8. na 9. marca 1944 prebehla v koncentračnom tábore Auschwitz-Birkenau najväčšia hromadná vražda československých občanov počas 2. svetovej vojny. V tú noc […]

Pokračovanie článku

Rázne 6. – Rada pre rozpočtovú zodpovednosť nie je Rada múdrych. . .

Nie, ľutujem, naozaj nemôžem napísať čoho skutočne podľa mňa Rada to je, však by mi určite blog admin stopol. To Indiáni kedysi mali Rady múdrych. A ak sa niečo podobá názvom, rozhodne sa to nemusí podobať kvalitou. Takže zrejme je vám jasné po mojom úvode, že dnes som moju malígnu pozornosť zamerala na Radu pre rozpočtovú zodpovednosť. Vykvačili si názov, […]

Pokračovanie článku

Cesta duše 1. – Duševné zdravie ako hit dnešnej doby. . .

Problémy, ktoré majú dnešné deti a mladí ľudia, signalizujú ich zhoršujúce sa duševné zdravie – odborníci, médiá, kadekto. Pribúda detí s duševnými ochoreniami, závislosťami rôzneho druhu, poruchami príjmu potravy, sebapoškodzovaním. Deti sú agresívne, depresívne, úzkostné, šikanujúce a šikanované, samovraždiace sa… Média len melú hlúposti […]

Pokračovanie článku

Rázne 5. – Ach, to je nádielka, Bože. . .

Za oknom hučí vietor divoko a nepokojne. Zima chytá druhý a tretí a x-tý dych, a tak zápasíme so snehom a ľadom už nielen u nás v horách. Ach, to je nádielka, Bože, hovorila som si v duchu s romantickým nadšením kráčajúc chumelenicou, lebo metelica sa mi so silným vetrom spája – a toto bolo pokojné sypanie snehu z oblohy. Sneh sa valil v hustých chumáčoch […]

Pokračovanie článku

Svetlo v nás 11. – Zlomky poznania. . .

Keď sa nám vracajú niektoré veci do cesty opätovne, znamená to, že majú pre nás ďalšiu časť posolstva a že na základe vnútornej premeny sme pripravení urobiť ďalší krôčik na ceste poznania. V blogu Svetlo v nás 10. som Rúfusa spomenula a jeho Legendu o ľudskom údele, takže som sa vrátila k blogu […]

Pokračovanie článku

Rázne 4. – Za čo bojujú Ukrajinci v protivládnych protestoch na Slovensku?

Ak mi viete niekto vysvetliť, za čo sa Ukrajinci trepú do ulíc u nás v protestoch proti našej vláde, tak mi to prosím pekne vysvetlite. A že chodia, prikladám doklad z fb https://www.facebook.com/marek.kurta.republika/videos/249833388147045 O tom, že by tu Ukrajinci mali mať natrvalo nový domov podľa mňa nemôže byť ani reči – ja stále čakám, že sa vrátia do […]

Pokračovanie článku

Rázne 3. – Partia. . .

Partia – obvykle sa toto slovo používa v kontexte niečoho, čo má kvalitu, je dobré. Nájdete si dobrú partiu – a sú to kamaráti na celý život. Podľa Krátkeho slovníka slovenského jazyka to môže byť aj výhodný partner na uzavretie manželstva. Hlavne teda v zmysle majetku to podaktorí chápu. Moje kritériá výhodnosti či vhodnosti sú iné, ale to teraz nie je […]

Pokračovanie článku

Rázne 2. – Naozaj nechutný príbeh o tom, ako sa za Naďa na obrane nakupovalo. . .

Počas ministrovania Nada sme na Ukrajinu posielali skutočne kadečo. No a vysvitlo, že to kadečo je zrejme viac kadečo, ako sme si mysleli. Ako uvádza článok v linku https://www.hlavnespravy.sk/obrana-za-nada-nakupovala-municiu-za-miliony-eur-do-zbrani-ktore-nema-vo-vyzbroji-nasledne-ju-darovala-ukrajine/3373818 za vlády Eduarda Hegera malo dôjsť rezortom obrany k účelovému […]

Pokračovanie článku

Rázne 1. – O ľudskej hlúposti. . .

Aké všelijaké iluzívne fotky môžeme nájsť na facebooku, však? Nie, nemám na mysli kadejaké filtrované selfíčka, pri ktorých by ste v realite nespoznali dotyčnú či dotyčného. Ide mi teraz o tie zábavné fotky, kde vhodným uhlom záberu vytvárame ilúziu zmeny pomeru veľkostí. Takže mačka sediaca na strome sa javí ako sediaca na streche domu a nepomerne veľká k nemu. […]

Pokračovanie článku
Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 9007647x
Priemerná čítanosť článkov: 3156x

Kategórie