Založ si blog

Archív: august, 2021

Fúúú 2. – Božia vôľa, alebo pokušenie Satana?

Božia vôľa, alebo pokušenie Satana? No, tak čím je tá terajšia pápežova návšteva? Je to naozaj Božia vôľa – jeho prevláčanie sa pomedzi ľudí v tejto dobe? Veď je riziko šírenia nákazy – to ho nikto neinformoval, čo môže spôsobiť? Myslíte si, že to skutočne Boh chce, aby sa ľudia v tomto čase stretali na kope a potom šírili nákazu? Že Boh […]

Pokračovanie článku

IBA JA 5. – Vietor a dážď. ..

Dážď klope podchvíľou na podokenicu, vietor bláznivo krúži a spomienky na končiaci týždeň okolo mňa poletujú. Stredajší včasnoranný zážitok vo mne rezonuje. Cestou k busu do práce mi lišiak vybehol náhle priamo pod nohy – až z chodby jedného domčeka, susedia ešte spali a zjavne netušili, kto ich navštívil – a tesne predo mnou prebehol. Na líšku […]

Pokračovanie článku

Fúúú1. – Prečo sa doktor Lipták nijakej pokuty báť nemusí. . .

Naše médiá nám hrdo zvestovali veľkolepú zvesť, že Ministerstvo zdravotníctva SR podalo sťažnosť Slovenskej lekárskej komore na doktora Liptáka […]

Pokračovanie článku

Dragon of Air 11. – Drahá vláda, kedy bude lotéria pre očkovaných proti tetanu?

Však neočkujeme len proti covidu, prepánajána. To ani nie je očkovanie – ale účasť v klinickom pokuse, čo ja osobne pokladám za hazard s vlastným životom a zdravím, a nerozumiem, čo na tom je hodné vysokého finančného ocenenia z našich daní. A tie peniaze by sa zišli určite inde, veď len za vysielanie ide 1,8 milióna eur, ako uvádza článok v linku […]

Pokračovanie článku

Dragon of Air 10. – Dilemy afgánskej migrácie na Slovensko. . .

Niet dobrého riešenia v tejto situácii. Lebo na jednej strane sú ľudia, ktorí v Afganistane stoja s prirodzeným strachom o svoj život a budúcnosť na hraniciach a čakajú na pomoc. Ozývajú sa ich príbuzní, ktorí na Slovensku zakorenili. Detský lekár, ktorý tu žije už viac ako 35 rokov, prosí za možnosť doviesť sem do bezpečia svojho otca – že nechce nič, postará […]

Pokračovanie článku

Dragon of Air 9. – Ach, ach. . .

Máte praktickú skúsenosť so sexom? Pokojne môžete byť sexuológom. Veď nie kdekoľvek, ale u nás na Slovensku určite áno. A merali ste si niekedy teplotu, či brali tabletky? No prosím – to už ako by ste boli hotový doktor – raz-dva takto môžeme zvýšiť zúfalo deficitné stavy zdravotníkov u nás, však? Ach, že prečo takto hovorím? No veď pozrite, čo […]

Pokračovanie článku

Iba pravda 11. – Ako vláda nám, tak my vláde. . .

Otvorene si povedzme Jediný minister, ktorý sa zachoval férovo a ohradil sa proti povinnému očkovaniu zamestnancov svojho rezortu, je Krajniak. Závidím i prajem vám toho vášho ministra ľudia rezortu práce, sociálnych vecí a rodiny. Tak má podľa mňa vyzerať minister, ktorý sa zastane svojich ľudí. Aj rezort spravodlivosti a zdravotníctva preferujú dobrovoľnosť. Lengvarský […]

Pokračovanie článku

IBA JA 4. – More bublín ľahko a rýchlo. . .

Hračka chŕliaca kopy bublín v reklame na facebooku ma včera v skorom ráne zaujala. Nie že by som si ju chcela kúpiť – niečo mi na nej prekážalo podvedome – a tak ma ku uvažovaniu postrčila. Hej, ďalšie moje pocity nesúladu. Mám rada bublifuky. Veľmi dlho som po smrti môjho syna bublifuk nosila všade so sebou v kabelke, a bublinky som vyfukovala, keď som s ním […]

Pokračovanie článku

Dragon of Air 8. – Ej, ej, ten minister Naď sa nezdá. . .

Je to veľký recesista, ten minister Naď. Skutočne ma prekvapil svojim zmyslom pre humor a aj odvahou. To som od neho nečakala. Je môjmu srdcu blízky Švejk s jeho nebesky nevinným pohľadom hovoriaci „poslušne hlásím, že jsem blb“ a tá jeho snaha, ktorá je likvidačne snaživá… Minister Naď včera vyznamenal vojenskou medailou americkú veľvyslankyňu za […]

Pokračovanie článku

Dragon of Air 7. – Ako kúpanie poslankyne Tabák v tatranskom potoku dopadlo. . .

Ach, je to príbeh taký slávny – to jej kúpanie v tatranskom potoku v chránenom území. Pritom bolo toľko tých trapasov, ktoré v úvode tohtoročného leta povyrábala, až to vyzeralo, že rozbieha kariéru výrobkyne trapasov všetkého druhu a poctivo trénuje. No i tak medzi nimi tento jej príbeh vyniká. A keďže rada vykvačuje svoje fotografie na sociálnych sieťach, tak […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,835
Celková čítanosť: 8910771x
Priemerná čítanosť článkov: 3143x

Kategórie