Založ si blog

Archív: február, 2020

To som ja 5. – Veci života. . .

Nádherné zore. Ako z rozprávky takej krehkej, že ju vnímame so zatajeným dychom. Človek by mohol stáť a dívať sa na ne, len sa tak dívať, dlho, dlho… Cestou do volebnej komisie som ich však zachytila len na okamih. Uchovávala som si ho počas dňa pred vnútorným zrakom, občas som sa k nemu spomienkou nežne vracala. Takéto úžasné okamihy sa pre mňa stávajú v behu […]

Pokračovanie článku

To som ja 4. – Krajina hlupákov. . .

Tvrdý názov blogu – no ešte tvrdšia realita. Lebo skutočne hlupákov akoby tu siali. O tom pár slov teraz, a aj o tom, že snaha nešíriť paniku vedie často ku väčšej panike v reálnej situácii, ako by nastala pri včasnom informovaní ľudí. Turistka je pohoršená… Objavil sa článok pohoršenej ženy, ktorú poslali s podozrením na čínsky koronavírus […]

Pokračovanie článku

To som ja 3. – Hrozba pandémie – a čo by u nás znamenala. . .

Som natoľko naivná, že verím aj predpovedi počasia – ale zasa nie natoľko naivná, aby som verila správam z médií. A tak by sme mali vedieť čítať i medzi riadkami. Nedávno som písala o pandémii v blogu Veď hej 4. – Pandémia prináša smrť. A na túto úvahu nadviažem. Hokusy- pokusy vedcov… Riziká pokusov všetkého druhu na psuedovedeckom základe […]

Pokračovanie článku

Odpovede 11. – O láske hovoria mnohí. . .

O láske hovoria mnohí. Mnohí ju aj hľadajú – vlastne asi všetci aspoň občas. No málokto vie, čo naozaj láska je. A tak pár slov k tomu dnes z môjho pohľadu. Po hektickom dnešku v Bratislave nechcem analyzovať konkrétne veci, potrebujem písať o niečom tak trochu filozofickom, rozhodne nie s dneškom súvisiacom. Zdanlivo od veci začnem… Som veľmi rada, […]

Pokračovanie článku

To som ja 2. – Skrátka a jasne. . .

Niekedy nás duchovne viac obohatí jedna veta, ako kopa múdrych kníh. V tejto celej jedenástke blogov o tom hovorím. Takže dnes niečo z môjho poznania Pri nevere často milenky tvrdia, že ony záväzky nemali, môžu robiť čo chcú a že ten vzťah bol určite nejako nefunkčný, zranený. Nuž, zlatíčka, nechýbali ste na hodine prírodopisu v základnej škole, keď […]

Pokračovanie článku

To som ja 1. – Dnes. . .

Niekedy stačí jedna veta – a dá nám viac ako niekoľkohodinové prednášky či hŕba duchovne rozvíjajúcich kníh. Duchovná cesta je hľadanie svojej vlastnej cesty, cez tŕnie a bodľačie, cez bolesť a krvavé stopy z rán života v prachu tej cesty. Nie že si prečítame múdru knihu, druhú a tretiu, a óóó – presne takto to urobíme ako Buddha, Ježiš, či […]

Pokračovanie článku

Čo ti (ne)poviem 10. – Správne odpovede. . .

Chceš počuť moje odpovede? Ja predsa poznám všetky otázky a všetky odpovede. Ale dobre, budeme hovoriť o Tvojich hádankách, dieťa moje tvrdohlavé, rozosmial sa Boh. Prvá z tých Tvojich hádaniek hovorí o živote, uvažuje o jeho počiatku a konci, aj o jeho prúdení – povedal Boh zamyslene. Usmiala sa. Naozaj hovorí o tom, že život plynie ako rieka, odkiaľsi […]

Pokračovanie článku

Odpovede 10. – Hanebný odpočet. . .

Keď som zbadala ten preslov, uverejnený dnes na sociálnych sieťach, ktorý liberáli nazvali hrdo Hanebný odpočet, tak som si povedala, že tento môj príspevok si vykoledovali. Plne sa potvrdzuje to, čo som včera napísala – že radšej tri razy Smer, ako raz toto. Hanebný odpočet… Ak je ich príspevok Hanebným odpočtom, tak jedine ich vlastným. Doliezli s tortou […]

Pokračovanie článku

Odpovede 9. – Roviny šťastia. . .

Možno by sme mohli povedať, že život je čas hľadania odpovedí na pre nás dôležité otázky. A že nie sú pre nás najviac dôležité tie nájdené odpovede, ale práve tie otázky, ktoré si dávame. Ony nás vedú ďalej, dávame si ich znovu a znovu, odpovede na ne sa menia v čase, ako zmúdrievame v poznaní… O kadečom vám dnes v súvislosti s touto myšlienkou poviem […]

Pokračovanie článku

Odpovede 8. – Výbery. . .

V živote si vždy vyberáme z nejakých možností – vždy sú aspoň dve. Teraz dám pár slov k volebným výberom, ktoré stoja pred nami. a aj kadejakým ďalším, ktoré nás v živote zaskočia. K výberu dňa… V temne skorého rána bolo cítiť príjemné teplo, nespájame si ho s februárom obvykle. Myšlienky mi krúžili okolo toho, ako si niektoré veci v […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,836
Celková čítanosť: 8912234x
Priemerná čítanosť článkov: 3143x

Kategórie