Založ si blog

Archív: september, 2018

Čas srdca 9. – Vytie na časy. . .

Popíšem vám teraz, čo by mal obsahovať najnovší predvolebný program strany SMER. Čo odhalili tvorcovia seriálu Ministri. Vyjadrím sa ku Európskej bezpečnostnej agentúre a zaisteniu vrahov Jána Kuciaka a jeho partnerky. Poviem aj čo si myslím o dni plnom odhalených rozkrokov… Začnime s tou obnovou predvolebného programu strany SMER… Vlaky zadarmo, ktoré […]

Pokračovanie článku

Čas srdca 8. – Lilianka, krehké dievčatko – naťahuje k vám svoju rúčku. Bez pršteka. ..

Zuzana a Lilianka – ďalšia dvojica, ktorá sa vynára z temnoty. Zuzana sa postavila v mene svojej dcéry k matkám Otvoreného listu premiérovi Slovenskej republiky. Ďalší príbeh je smutnou vizitkou „úrovne a kvality“ slovenského zdravotníctva. Narodila sa, pravdaže, so správnym počtom prstov… Ale podľa vyjadrenia Úradu pre dohľad nad zdravotnou […]

Pokračovanie článku

Čas srdca 7. – Matka roka. ..

V živote sa riadime rozdielnymi hodnotami. A vštepujeme ich aj potomkom – ako taký životný generačný odkaz… Niekto chce svoje deti naučiť poslušnosti, iný slušnej výchove, či vonkajšej formálnej uhladenosti. Jeden preferuje u detí úspešnosť, vynikajúce známky, druhý zasa úspech v nejakej výkonovej oblasti, napríklad v športe, tretí krásny […]

Pokračovanie článku

Čas srdca 6. – Padať nahor. . .

Skorým ránom sa i dnes niesol rev jeleňa. Rozliehal sa horou jeho hlboký hlas, znel doďaleka. Sprevádzal ma z úbočí, ktorými putoval, raz tichšie, vzdialene, potom zasa hlasno, tak blízko. Šla som lesom, v ktorom som už dávno nebola. Chodievala som tam kedysi s deťmi, kým boli malé – cupkali v dlhých pestrofarebných pletených svetroch ako trpaslíci pomedzi stromy, […]

Pokračovanie článku

Čas srdca 5. – Hanbiť sa za to, že som lekárka. . .

Zaujal ma príspevok v Lekárskych novinách a aj v blogu SME s názvom Hanbiť sa, že som lekárka. Jeho autorka je lekárka a spisovateľka Elena Eleková – spomenula v ňom svoju priateľku, tiež lekárku, ktorá do diskusie v časopise pod článok o mame a jej synovi, ktorý zomrel v dôsledku pochybenia lekárov, dopísala, že sa niekedy hanbí za to, že je lekárka. […]

Pokračovanie článku

Čas srdca 4. – Rekviem za mačiatko. . .

Varujem všetkých s útlocitnou povahou, nečítajte môj dnešný blog a nepozerajte, dávam aj fotografiu. Tí, ktorí ma poznáte, viete už podľa nadpisu, že je zle. Lebo je. Príbeh mačiatka… Ráno mi vyrazilo dych pri snahe prepnúť trochu unavené myšlienky – sestra zdieľala príbeh. Pani Annamaria Tothova Hralova na svojom facebooku 20.9.2018 o 16,30, kde […]

Pokračovanie článku

Čas srdca 3. – Zlatá hora špiny. . .

Dnes som uvažovala o tom, čo všetko dokážu spraviť s ľuďmi peniaze, teda len s podaktorými, našťastie. Ale i tak mi je z toho smutno – ja už som raz taký naivný idealista. A prečo som blog nazvala Zlatá hora špiny? I to vysvetlím… Zlato… Zlato sa v očiach ľudí spája s cenou, bohatstvom a mocou. Žiarivo sa ligoce, a predsa na ňom lipne toľko […]

Pokračovanie článku

Čas srdca 2. – Pandorina skrinka tohto štátu. . .

Ja tú skrinku dnes otvorím. Ešte k tomu vám porozprávam aj o pani Anke a Deniskovi, a o zázraku ktorý sa im stal. Ale nemyslite si, že tu teraz budeme vzývať všetkých svätých, skôr ich budeme privolávať, lebo – no lebo, veď uvidíte… Pani Anka a Denisko… Že ste o nich ešte nikdy nepočuli? Mýlite sa, už som o nich pred časom, 21.4.2018, […]

Pokračovanie článku

Čas srdca 1. – V búrke. ..

Moc súcitím so všetkými, ktorí sú katastrofám vystavení. Ničivým búrkam s divokým vetrom a dažďovým prívalom – je to hrozné – dnes v správach tá dedina zavalená bahnom. A bude to čoraz horšie, ak sa rýchlo nespamätáme. Prírodné katastrofy sa nedejú samé od seba, to my ich spúšťame. A kým sme kedysi v dávnych časoch žili pokorne uprostred […]

Pokračovanie článku

Na krídlach vetra 11. – Pili sme kakao a pozerali rozprávky. . .

Spomínate si na veselý a úprimný smiech vašich detí? Na ich radostné výskanie pri hračkách pod vianočným stromčekom? Napomínanie „neskáč do tej mláky“ s výsledkom „sme celí od blata“? Plač, keď im išli prvé zúbky? Prvý deň v škole, ich obľúbené jedlo, rozprávku, detské hry? Hej, je to úžasný detský svet, ktorý v spomienkach nesieme so sebou na […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,836
Celková čítanosť: 8912221x
Priemerná čítanosť článkov: 3143x

Kategórie