Založ si blog

Archív: apríl, 2022

Drak sa vracia 8. – Ukrajinské čarodejnice proti Putinovi. . .

To máme toľko hlupákov? Alebo toľko tých, ktorí nás pokladajú za hlupákov? Alebo je tu toľko hlúpych, ktorí si myslia, že my sme hlupáci? Článok o tom, že vraj ukrajinské čarodejnice proti Putinovi čarujú, ma skutočne dostal. https://www1.pluska.sk/spravy/zo-zahranicia/putin-ma-chlebe-prekliatie-ukrajinskych-carodejnic-slavna-vestica-predpoveda-jeho-smrt To […]

Pokračovanie článku

Drak sa vracia 7. -Práva transrodových. . .

Minister Lengvarský prišiel s kreatívnym nápadom – že človek vyhlási svoje pohlavie, a hotovo. Kiež by sa radšej venoval riešeniu zúfalého stavu zdravotníctva u nás… Ale poďme k tej transrodovosti. Povedzme si otvorene – práva transrodových (čo ja viem čoho vlastne?!) môžu byť chránené len do tej miery, kým nezasahujú do práv ostatných. A ak […]

Pokračovanie článku

Tri vety 10. – Naď vyhlásil, že našou najvyššou prioritou sú profesionálni vojaci. . .

Včera toto jeho vyhlásenie uviedol článok v linku https://www1.pluska.sk/spravy/z-domova/minister-obrany-otvorene-profesionalni-vojaci-su-nasou-najvyssou-prioritou-tvrdi?itm_modul=centrum_topbox&itm_brand=centrum&itm_template=hp&itm_position=1&itm_area=spravy Tára ako vždy. Našou najvyššou prioritou nie sú profesionálni vojaci, ale ŽIVOT V MIERI… […]

Pokračovanie článku

Tri vety 9. – Udaj mamu, posilníš mier. . .

No skutočne pozoruhodná nahrávka, týkajúca sa boja proti dezinformáciám, vypovedajúca o súčasnej spoločnosti a tých, ktorí ju riadia… Človek nevie, či sa pri nej smiať, alebo plakať – odpľuvať si nad tými, čo také niečo zvolili… Ach, hej – https://www.youtube.com/watch?v=Wxt5s-PDQ4Q&t=236s Elena

Pokračovanie článku

Zlatobyľ 1. – V jednej chvíli. . .

Tiene stromov sa iba matne vynárali v hustej hmle dnešného rána. Koberec sfúknutý zo zábradlia nočným vetrom som vykročila na balkón vyvesiť a zostala som stáť, vnímajúci tiché posolstvo tých obrazov. Ticho sa smial Zámer sveta mojej nevyslovenej otázke, čo mi tým hovorí. Dozviem sa v pravý čas, vedela som… Vdychovala som čistý horský vzduch. Únavu […]

Pokračovanie článku

Drak sa vracia 6. – Ako ušetríme v slovenskom zdravotníctve. . .

Mlčala som a predýchavala som pár dní ten hrozný príbeh. Sú chvíle, keď sa nejaká desivá udalosť zo súčasnosti spojí s našimi spomienkami z minulosti. Nie, môjmu synovi zdravotníci nevypli alarm – nedostal sa ani na ARO, len na obyčajné interné, lebo na ARO vraj nemali miesto a previezť ho do inej nemocnice, kde by aspoň miesto na ARO bolo, sa neunúvali. Ale […]

Pokračovanie článku

Drak sa vracia 5. – Black lives matter na Slovensku. . .

Na Slovensku údajne založili pobočku Black lives matter. Podľa toho čo som sledovala – kuriózny spolok, ktorý pôvodne šiel bojovať proti násiliu a výsledky ich činnosti svedčia o tom, že násilie sami produkovali. A kto iný ako profesor Július Hlísta ho vraj u nás založil, ako píše vo svojom blogu na facebooku. Nuž, rozhodne je to profesor kuriózny – ak ním […]

Pokračovanie článku

Drak sa vracia 4. – Ako u nás transrodovosť stúpne. . .

Správu o tom, ako cez ukrajinské hranice odmietli pustiť stovky transrodových žien som sprvu pokladala za vtip. No predstavte si, nebol to vtip. S ukrajinským pasom by nemali kvôli mobilizácii pustiť cez hranice žiadneho chlapa medzi 18. až 60. rokom života. Lenže tí s prachmi údajne pomastili vrecká ich colníkom – a skutočne by ma zaujímalo aké % z tých vraj […]

Pokračovanie článku

Drak sa vracia 3. – Keď spravodlivosť kríva. . .

Krívam do práce včasránom už viac ako tri týždne po páde na zľadovatenej a neposypanej ceste. Lekárom odporúčaný kľudový režim nemám, no… Každý krok prináša bolesť, lebo nemôžem chodiť so znehybnenou nohou, to by som nikam nedošla. Áááách… Ale slovenská spravodlivosť teraz kulhá rozhodne viac ako ja, vzdychla som si, keď som dnes videla jeden rozsudok […]

Pokračovanie článku

Drak sa vracia 2. – Bojovať sa dá všelijako. . .

Záplavu aktuálnych správ o vojne na Ukrajine už väčšina z nás zrejme prestala čítať. Nielen preto, že sa bojuje na viacerých miestach sveta – aj keď sa o tom toľko nepíše. Určite by sme sa zbláznili do mesiaca všetci, keby sme každý deň čítali detailné správy z každého miesta sveta, kde ľudia zažívajú vojnu. Vojnové ukrajinské správy som prestala […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,835
Celková čítanosť: 8910709x
Priemerná čítanosť článkov: 3143x

Kategórie