Založ si blog

Archív: jún, 2023

V mene Loly 4. – Škaredý príbeh o pačmage v Revúcej. . .

Pôjdeme na vec rovno – nejaký psychopat v Revúcej vystrájal – dokonca za bieleho dňa a v strede mesta. No, psychopat ako vyšitý. A ja ako vždy uvažujem v súvislostiach – a tak si kladiem otázku, kto taký nepodarok priviedol na svet a vychoval nám na krk ako bremeno. Poviem vám celý príbeh. V stredu 28. 6. 2023 okolo 16:00-16:15 hod v okolí predajne […]

Pokračovanie článku

Zázračnenie 2. – Cesta oblakov. . .

Dych oblakov som sledovala vo včerajšom podvečere. Preháňali sa nebom slobodné a šťastné – snehobiele aj tmavé a sivasto priehľadné, či nádherne zlatisté, z ktorých akoby sa sypal prach hviezd. Ach, ten vyzerá ako tancujúca víla, henten ako cválajúci kôň so zvlnenou hrivou – a tamten … hrala som sa moju obľúbenú eidetickú hru. Fotky sú moje, […]

Pokračovanie článku

Kráčam 7. – Novelizácia vyhlášky o vojenskej príprave. . .

Život je rad náhod, ako inak. Aj to je určite náhoda, že práve teraz je novelizácia vyhlášky Ministerstva obrany Slovenskej republiky z 20. júna 2023 o posudzovaní zdravotnej spôsobilosti a psychickej spôsobilosti na prijatie do dobrovoľnej vojenskej prípravy, na zaradenie do aktívnych záloh, o posudzovaní zdravotnej spôsobilosti na výkon dobrovoľnej vojenskej prípravy a […]

Pokračovanie článku

Kráčam 6. – Ako Čaputová chce naplniť do odchodu svoju volebnú víziu. . .

V úlohe prezidentky dnes vyhlasovala, ako potrebujeme zbrojiť a zbrojiť. Na Slovensko sa pritom popri ustavičnom zdražovaní potravín valí nielen pohroma v podobe zdražovania hypoték, ako upozornil Fico […]

Pokračovanie článku

Zázračnenie 1. – Keď sa zrodí dúha. . .

Búrka na krajinu spúšťala hustý vodopád dažďových kvapiek. Hlboké tiahle hrmenie sa ozývalo kdesi v diaľke. Obloha bola temno-temne modrá. Ako moje šaty, úplne premoknuté z vynášania smetí, ktoré som vzorne triedila. Pobavene som si uvedomila, že keď už sme v daždi, vyzerá to lepšie ako keď ho len pozorujeme. Hlboko pocitovo, bezmyšlienkovite som sa prepojila s tou […]

Pokračovanie článku

Kráčam 5. – Ako by sme neprogresívne vykročili s Progresívnym Slovenskom. . .

Popíjala som a smiala som sa nahlas. Teda – aby som to uviedla na pravú mieru – popíjala som banán rozmixovaný s mliekom a kakaom, a nahlas som sa smiala na úlomkoch programu Progresívneho Slovenska, ktoré nám predhodili ako „ochutnávku“ toho, čo by stvárali po voľbách, ak by nedopatrením prišli k moci… Pozrime sa na tie ich návrhy vylepšenia […]

Pokračovanie článku

V mene Loly 3. – Tento štát je na nich prikrátky?

Včera popoludní na fb video šteniatka s polámanou chrbticou z osady od Michaloviec. Predvčerom ryšavý kocúrik s rozmlátenou hlavou v jednom mestečku – bojím sa, aby neublížili potom mojim deťom, žijú naproti nás, povedala žena, ktorá zvieratko pochovala na moju otázku prečo nezavolala políciu ku prípadu brutálne ubitého zvieratka. Aj vyšetrovanie smrti šteniatka […]

Pokračovanie článku

V mene Loly 2. – Ako variace sa žaby. . .

S našimi účtami budúci rok to vyzerá zle – hlásajú médiá. Mechanicko-biologická úprava odpadov podstatne má zvýšiť platby za odpad, ako píše článok […]

Pokračovanie článku

Kráčam 4. – Čo hovorí Kollárov prípad o našom postoji k domácemu násiliu. . .

Nepovedala by som radšej ani pol slova k tomu prípadu, keby nie článok v Pravde, kde o ňom prehovorila psychologička https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/672040-boris-kollar-zbil-barbora-richterova-syn-rozhovor-psycholog/ Verejnosť to môže vnímať dvojako. Na jednej strane ocení úprimnosť, že si priznal chybu a vyšiel s tým najavo. Na druhej strane to môže vnímať […]

Pokračovanie článku

Kráčam 3. – PP ako Prekrúcanie Pravdy. . .

PP povedala som si po prečítaní článku, ktorý popisuje aká nekonečná je cesta za spravodlivosťou pre rodinu Sebinka, ktorý zomrel ako trojročný v nemocnici. Áno, je to ten chlapček, o ktorom som písala opakovane v mojom blogu napríklad tu https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2018/06/06/fukanie-do-pupav-2-treti-a-posledny-otvoreny-list-premierovi/ alebo tu […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 9007474x
Priemerná čítanosť článkov: 3156x

Kategórie