Založ si blog

Archív: november, 2019

Vo vetre čias 11. – Krídla anjelov. ..

Vždy som chcela žiť vo svete, ktorý sa na nič nehrá. Obyčajný hand made, vyrobený vlastnými rukami a srdcom. Žije, dýcha, smeje sa a spieva si. Trbliece sa v ňom rosa v lúčoch slnka, občas aj prší a je blato. Ale nie špina. Akosi som zablúdila do iného sveta. Anjelské krídla, zavesené na stene vo svete plnom klamstiev, pobehlíc a vrahov, pôsobia trochu stratene… […]

Pokračovanie článku

Novembrenie 11. – Svet hodný ochrany. . .

Tatry ako vždy prekrásne, zaliate do ružovozlatista skorým ranným slnkom. Havrany krúžiace s hlasným krákaním nad popradskou autobuskou. Obrazy života, ktoré sa mi vrývajú hlboko do srdca. Ach, áno, ešte včasranná cesta z Prednej Hory. Zábavné bolo, že som nahodila fotku na fb, ľudia zo svetielkového sveta nepochopili, že to nie je chyba fb, ale reálna fotografia […]

Pokračovanie článku

Novembrenie 10. – Ako nás klamú. ..

Všetci politici a všetky strany chcú len naše dobro – ako inak, veď len preto sú tu. Neveríte tomu, však? Veď ani ja nie. Ak im síce neveríte, že nás neklamú, ale neviete presne, ako nás klamú, pripomeňme si niečo – zaspomínajme na jednu krásnu tému – zodpovednosť politikov za spôsobenú škodu… Konatelia a členovia predstavenstva spoločností, ktorí […]

Pokračovanie článku

Novembrenie 9. – Spoločenská záruka za vraha? ? ? ! !

Spoločenská záruka za vraha? To mi pripadalo ako hoax, keď som to po prvý raz videla. To azda nikto nemôže myslieť vážne, že by sme za vrahov dávali spoločenské záruky ako platný právny akt – povedala som pobavene. No ako vidíme, v tomto štáte je možné kadečo. […]

Pokračovanie článku

Novembrenie 8. – Rozvod rýchlo a lacno. ..

Dnes sa ľudia rozchádzajú rýchlo a lacno. Možno aj prirýchlo a prilacno. O to horšie, ak sa tak rozídu národy. Pred 27 rokmi odhlasovali poslanci rozpad Československa. Bolo to tesné – rozdelenie prešlo iba o dva hlasy. Bolo to 25.novembra o 13 hodine a 21 minúte. Ticho oficiálne pretrváva po celý deň okolo dnešného výročia, mnohí ho zrejme ani nezaznamenali. […]

Pokračovanie článku

Vo vetre čias 10. – Ako sme šťastní. . .

Ako sme šťastní – túto otázku pokladám za hodne dôležitú. Nie je o tom, či sa vôbec cítime šťastne, ani o tom, kedy sme šťastní. Je o spôsobe, akým sme šťastní – myslím, že práve to je v otázke šťastia najrozhodujúcejšie. Vo vzťahu ku šťastiu existuje veľa mýtov a ilúzií. Práve preto uvažovaniu o tom ako sme šťastní venujem dnešný blog. […]

Pokračovanie článku

Novembrenie 7. – Som za znovuzavedenie trestu smrti. . .

Som za sprísnenie trestov pre páchateľov vrážd a za trest smrti pre všetkých doživotne odsúdených páchateľov. Odporcovia trestu smrti argumentujú, že vo väzení budú za svoj čin trpieť po celé roky. Ja nechcem, aby trpeli za svoj čin celé roky – navyše si myslím, že utrpenie anetického psychopata za svoj čin je iluzívne očakávanie naivných, nemá pocit viny […]

Pokračovanie článku

Vo vetre čias 9. – Sú dni. . .

Sú dni, kedy vkročíme do svojej trinástej komnaty a ako sa tam obzeráme, tak pritom zakopávame o kadejaké otázky, ktoré sme si tam odložili sami pred sebou, ani nevedno kedy. Mávate to tiež tak? Hm, hm, ako sa tam dostávate, do tej svojej trinástej komnaty? Ja som sa do tej mojej dnes dostala len okľukou, kebyže tam idem priamo, zapnem zrejme všetky obranné raketové […]

Pokračovanie článku

Dych tornáda 11. – Čakajú nás skrátka skvelé časy. . .

Tridsať rokov budovania skvelej spoločnosti. Veď to si žijeme skoro ako v raji, nie? Ach, ako len v takejto perfektnej dobe môže tá Ištvánová tak zaslepene negativisticky písať o našej skvelej životnej úrovni v súčasnosti, a o ešte skvelejšej budúcnosti, povzdychnú si podaktorí. Veď spravodlivosti tu u nás máme ajajaj… Napríklad pani Jankovská dostala […]

Pokračovanie článku

Dych tornáda 10. – My na to máme. . .

Na čo všetko máme? Odpoveď na túto otázku je akási nejednoznačná – fakt neviem. A tak o tom teraz spolu pouvažujme z rôznych uhlov pohľadu. Na to máme? Kačka a podobní tiežpodnikatelia narobia dlhy (niektorí by si mohli si myslieť, že i úmyselne) – a ja sa pýtam, ako je možné, že iba banka je dlžník zabezpečený, a štát a zamestnanci nie? Prečo ma […]

Pokračovanie článku
Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 9007664x
Priemerná čítanosť článkov: 3156x

Kategórie