Založ si blog

Archív: január, 2022

To je ono 3. – Nesmieme byť takí chamtiví, ľudia. . .

Ako to povedal minister Naď výstižne – je kopa krajín, ktoré sa bijú o prítomnosť amerických vojakov u nich doma. Žiadajú ich, aby k nim prišli. Prosia ich o to. Tak vidíte. Je to príležitosť, milí spoluobčania, aby sme nemysleli iba na seba a neboli chamtiví a aby sme sa podelili s inými. Aby sme sa vedeli zrieknuť niečoho. Teda v tomto prípade tých amerických […]

Pokračovanie článku

Aajajaj 11. – Supermanov brat?

Teraz vám poviem zvláštny príbeh. V tom čudnom hniezde bolo zjavne viac druhov, vylietali a vylietali. Doktorka Peková už dlho tvrdila, že rozhodne nejde o rôzne mutácie toho istého vírusu. A vraj treba nájsť hniezdo, z ktorého vylietajú… Boli z toho istého hniezda, o tom som presvedčená i ja. A veľa indícií už bolo aj k tomu, kto to tam zahniezdil. […]

Pokračovanie článku

To je ono 2. – Ako Sulíkovi treba dva razy poďakovať. . .

Je pravda, že o Sulíkovej empatii mám svoj názor. Ale ak je niečo pravdou, potom to zostáva pravdou, aj keď to povie Sulík. Tento raz s ním súhlasím na 100%. Povedal, že https://ekonomika.pravda.sk/ludia/clanok/614459-ivan-miklos-so-sulikom-skoncil-pre-vyroky-o-ukrajine/ „Ide o rokovania na úrovni podnikateľských skupín a čo viem, prebiehajú medzi nimi debaty. To je tak […]

Pokračovanie článku

To je ono 1. – Prapodivný rozsudok košického súdu o zbúraní nelegálnej osady. . .

Kto máte peknú záhradu? Prídem si tam postaviť chatku. A keby ste náhodou chceli namietať voči tomu, keď si ju postavím, tak vás zažalujem, že rušíte moje právo na súkromie. A narušujete moju dôstojnosť. A od súdu ešte i odškodnenie za takú ujmu dostanem… Nie, to nie je vymyslený príbeh. Teda vymyslený je v časti budovania tej mojej chatky vo vašej […]

Pokračovanie článku

Len láska zostáva 9. – Hlasy, ktoré počujem. . .

Zlé, zlé, zlé mačky – zasyčala som pri pohľade na notebook, keď som si sadla do kresla – veď uvidíte teraz… Spokojne sa na mňa pozerali, lebo vedia, že v tomto smere som iba teoretik a ruku by som na ne nezdvihla. Šla som si len čaj spraviť do kuchyne – notebook položený s otvoreným fb aby som dcére odpísala, a už ma prihlásili do ďalšej skupiny. […]

Pokračovanie článku

Ajajaj 10. – My sme tu doma. . .

Studený a ostrý vietor u nás fúkal dnes popoludní. Zato v Bratislave bolo horúco – najmä pri americkej ambasáde https://picuscapital.sk/slovaci-povstali-neuveritelna-masa-ludi-pred-americkou-ambasadou/?fbclid=IwAR0EVhG9UtocoADobxobIssD_Rm0JuhNRPGZQZo2IKDZcOAMp6lVi3gyCJY Nájdete tam i priame vysielanie z toho podujatia. Prezidentka zjavne nemá odvahu dať posúdiť tú […]

Pokračovanie článku

Ajajaj 9. – Ako sa dá jednoducho, ľahko a rýchlo z NATO vystúpiť. . . . .

Veci sú v živote v skutočnosti jednoduché. Stačí čestnosť, zodpovednosť a trochu láskavosti, aby bol svet krajší v tom malom ľudskom bytí každého z nás. A mier, pravdaže, v tom veľkom spoločenskom rozmere… Kúpeme sa posledné dni v ľadovom daždi správ, zbavujúcich posledných ilúzií o aspoň trochu voči ľuďom čestnom postupe tejto vlády a údajnom […]

Pokračovanie článku

Ajajaj 8. – Viete vôbec, čo učia vaše deti?

No dokelu, rozprávky som mala rada. Vlastne i mám – pravdaže len niektoré, opatrne spresňujem po dnešku. Neviem či ste počuli o najnovšom rozprávkovom hite istej pani učiteľky či skôr vychovávateľky, keďže o sebe píše, že v školskej družine pracuje. No poviem vám, potešila som sa, že moje deti už odrástli zo školských lavíc, lebo skutočne neviem. čo […]

Pokračovanie článku

Ajajaj 7. – Pravda o vyplácaní odškodnenia za následky „kovidočkovania“. . .

Život je dobrý učiteľ. Mňa naučil, že naša ľudskosť je svetlom na ceste. Že súcitnosť je viac ako spravodlivosť. Že sme ľudia a robíme chyby. Ale naučil ma tiež odlíšiť ľudskú chybu od zámerného konania. Dnes viem, že nemám dávať druhú šancu ľuďom, ktorí sa ku mne správajú bez úcty. A nedávať dôveru ľuďom konajúcim nedôveryhodne. No a povedzte mi, […]

Pokračovanie článku

AJAJAJ 6. -YGH.

YGH. Yankee, go home. Áno, toto je symbol, napísaný na stužke. Bude ma sprevádzať pripnutý na kabáte či vetrovke v najbližších dňoch. Chcem mier a bezpečie pre moje deti. I pre tie vaše. Ibaže takto vyzerá ochrana mieru a civilistov v americkej verzii – bezzábranové a bezdôvodné vraždenie civilistov. Ako podotýka Blog investigatívnej žurnalistiky, to preto […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,836
Celková čítanosť: 8911436x
Priemerná čítanosť článkov: 3142x

Kategórie