Založ si blog

Tíško 1. – Jakubko. ..

Hovorím si, budem silná, nebudem plakať, nebudem sa hnevať, nebudem zúriť, nebudem mat chuť rozbiť čo mi príde pod ruku od zlosti – napísala dnes Dada.
Plávali mi tie jej slová  v hlave cestou k busu včasránom. Chladný vietor rozvieval dlhú sukňu mojich šiat i slzy z tváre.
Viem presne, ako sa Dagmara cíti. Koľkokrát som ja zažívala po smrti môjho dieťaťa zúfalstvo, až som nevládala dýchať. O pár dní je výročie smrti môjho syna –  cítila som na peciach ťarchu spomienok.
.
Áno toto je môj synček JAKUBKO, narieka Dada, Jakubka usmrtili pred 3 rokmi 4 mesiacmi 112 dňami v slovenskom zdravotníctve…
nebudem hľadať odpoveď na otázku Prečo mi zabili synčeka?
Prečo vinník smrti môjho synčeka chodí po slobode? Zneužíva Jakubkove údaje!!!!!
No a potom príde len jedna jediná myšlienka ako Jakubka mučili a je to v kýbli, lebo zlosť a nenávisť voči tým dotyčným ženám, ich nepochopenie mojej bolesti, ktorú spôsobili, je väčšia ako chuť odpustiť. Možno by to bolo iné, keby sa postavili čelom k tomu a možno nie, kto vie..
Srdiečko moje, tak moc mi chýbaš
Na obrázku môže byť dieťa
Kubkovu fotku uverejňujem so súhlasom jeho mamy.
Veľmi dobre tomu rozumiem, tým jej pocitom. Ten pocit viny, že ste svoje dieťa nedokázali uchrániť. Ten pocit hrôzy, že vaše dieťa zomieralo bolestne niečou vinou, že trpelo. Ten pocit hnevu, že človek, ktorý to všetko zavinil, sa ani len neunúva povedať „je mi to ľúto.“
Snažíte sa žiť ďalej, ale vyšetrovanie prípadu a súdne konania sa vlečú a jatria dookola vaše rany. A  páchateľ si žije, akoby sa nič nestalo. Myslím, že tie slová „je mi to ľúto, spravila som chybu a neviem to napraviť“ by pomohli. No viem, že to nie je ľahké povedať, lebo tým i vinník spustí pocit viny silnejšie, keď si prizná, že spôsobil takú hroznú vec. Je jednoduchšie si to nepriznať i sám sebe.
Naozaj si myslím, že zdravotníci robia chybu. Že tým prekrúcaním pravdy a neospravedlnením sa obetiam len priťažujú. Mali by ich učiť na vysokej škole, že sa môže stať nejaké nedopatrenie, omyl, zlyhanie z ich strany – a ako by sa potom mali zachovať.
Lebo nie je správne, ak si po chybe nepriznajú vinu a namiesto aspoň zmiernenia bolesti obetiam svojim správaním tú bolesť iba zväčšujú.
Nie, nie je to správne.
Elena

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

Takže tak 10. – Amazónsky prales sa prudko rozrastie. . .

22.04.2024

Poviem vám, chytila ma za srdce správa o tom, že našej prezidentke vôbec nie je ľahostajné, ako zamoruje ovzdušie zemegule pre nás všetkých tými jej letmi lietadlom. Hovorí o tom správa v linku https://www.hlavnespravy.sk/prezidentka-vysadila-so-svojim-timom-stromceky-na-zahori/3470150 Od roku 2021 vraj vyše 12 000 stromov vysadila. No to je dobre, bude mať prax, keď [...]

Takže tak 9. – Kupujte im lopatky. . .

21.04.2024

Bolo to v marci pred rokom, keď sa v slovenských médiách objavila správa, že – ako potvrdzuje článok v linku https://dennikn.sk/minuta/3268597/ Rusi lopatkami bojujú, lebo nemajú dostatok munície. Tie lopatky majú od roku 1869 vraj skoro bezo zmeny. Priznávam, že som nikdy nebola vojak, možno preto som nepochopila, prečo Ukrajinci s modernou západnou výzbrojou posielanou [...]

Peter Náhlik

Parlamentný výbor chce od poslanca Náhlika vysvetlenie k jeho majetkovým pomerom

23.04.2024 17:45

Mal by vysvetľovať, prečo neuviedol v majetkovom priznaní za rok 2022, že vlastní vilu v Bratislave.

MK SR, ministerstvo kultury

Poslanci ukončili debatu o zmenách v FPU, hlasovať budú v stredu

23.04.2024 17:31

Zmeny majú podľa predkladateľa Michelka pomôcť kultúre. Namieta to opozícia, na zmeny nie sú podľa nej dostatočné dôvody.

SR Košice prezidentka návšteva Gymnázium Poštová KEX

Čaputová: Východné Slovensko je špecifické a nesmierne životaschopné

23.04.2024 17:25

Tento týždeň úraduje z druhého najväčšieho mesta Slovenska v rámci výkonu svojho mandátu poslednýkrát.

ÚŠP, Úrad špeciálnej prokuratúry

Spôsob kritiky bývalých prokurátorov ÚŠP je nevhodný, tvrdia krajskí prokurátori

23.04.2024 17:01

Upozornili, že kritika formou subjektívnych názorov so zjavnými prvkami antipatie je absolútne nevhodná.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 8999170x
Priemerná čítanosť článkov: 3153x

Kategórie