Založ si blog

Slovááá 5. – Ako polícia z našich daní cirkus organizovala. . .

Polícia Dědečka sprevádzala na súd. Kukláči obsadili ulice,  vraj mu šlo o život.

Skoro som si od prekvapenia do prsta zarezala – lebo som si ku čisteniu zemiakov a výrobe cesnakovej nátierky pre dcéru večerné správy na chvíľu zapla. Tí lumpi ho fakt pustia, došlo mi okamžite.

Tak aj bolo. Predstavte si, taká fraška – veľký výjazd s ochranou kukláčov a Dědeček v neprestrielnej veste, a potom ho domov pustili. V neprestrielnej veste ide chodiť – či ho vystavia tomu údajnému ohrozeniu života?

Nedá sa to nazvať inak ako cirkus, drahí policajti.  Nože prezraďte verejne, koľko nás stál ten cirkus, ktorý ste zorganizovali „na ochranu“ toho vraha piatich mladých ľudí?

 

Vlastne – teraz sa ukáže, nakoľko úprimné bolo jeho pokrikovanie, že chce zomrieť. Ak to bolo úprimné, už ráno by sme mali čítať, že neprežil. Ale útlocitní diskutéri, môžete byť pokojní, riziko je nulové. Keby som videla čo i len malú pravdepodobnosť takého kroku u neho v tejto chvíli, tak by som to nepísala. Je to egocentrický človek, zrejme aj psychopat, podľa mňa, takže skôr vezme nohy na plecia než by siahol sám sebe na život.

 

Nie sme v právnom štáte – tento rozsudok to ukázal jasne. A ak páchateľ ujde, mal by dostať doživotie sudca, ktorý ho pustil na slobodu.

Ja osobne si myslím, že zaúradovali KAMOŠI   – teda tí jeho, nie moji –   a že teraz nastane veľká prepisovačka majetkov, predpokladám. Aby chudák  ostal s holým zadkom –  a jeho obete v procese o odškodnenie následkov s holými rukami.

To je tá spravodlivosť na slovenský spôsob. Preto, že si o nej myslím svoje, zdá sa mi investovanie do slovenskej justície zbytočným vyhadzovaním našich peňazí.

Je to výsmech obetiam, nechať tohto páchateľa na slobode.

 

Ako som včera otvorene písala, neverím od počiatku oficiálnej verzii o tých 1,6 promile.  Tak už im došlo, že jeho správanie zjavne nekorešponduje s tými promile, čo mu akože namerali, preto ich včera večer v správach už zvýšili na 2 promile, a aj nejaké tie drogy vraj mal v sebe.

 

Ak neujde, budú sa súdy vliecť, páchateľ kvitnúť ako ružička – a obete budú nivočené, retraumatizované vlečúcimi sa súdnymi konaniami a prieťahmi v nich.

Pravdaže, ak sa nenájde niekto komu z takej nespravodlivosti povolia nervy a zráta to samotného Dědečkovi, alebo niekomu z jeho blízkych. Hej, v tomto som si úplne istá – keby bol Dědeček chlap, nevystavil by svojich blízkych takému riziku.

Veď policajti azda nebudú jeho rodinu strážiť???!!!! To by bolo naozaj cez čiaru, aby sme sa vrahovi na ochranku skladali.

Nie, zo žiadneho uhla pohľadu mi to nedáva logiku, aby bol tento páchateľ počas riešenia veci na slobode.

 

 

Elena

 

čokohodotoho  Samozrejme,  ja by som pokojne zavrela páchateľa do cely bez jedla a vody a kľúč zahodila. Nepripadá mi normálne zabávať povinne vraha Breivika hraním spoločenských hier a povinne s ním konverzovať. Kto sa stará o jeho obete? Chodia i s nimi hrávať spoločenské hry a konverzovať? Koľkým vzal život a koľkých psychicky zničil, koľko rodín – keby to bolo na mne, pracoval by od rána do večera, aby aspoň zlomok tej škody nahradil.   A btw, už sa ani nevolá Breivik…

 

 

 

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

Takže tak 10. – Amazónsky prales sa prudko rozrastie. . .

22.04.2024

Poviem vám, chytila ma za srdce správa o tom, že našej prezidentke vôbec nie je ľahostajné, ako zamoruje ovzdušie zemegule pre nás všetkých tými jej letmi lietadlom. Hovorí o tom správa v linku https://www.hlavnespravy.sk/prezidentka-vysadila-so-svojim-timom-stromceky-na-zahori/3470150 Od roku 2021 vraj vyše 12 000 stromov vysadila. No to je dobre, bude mať prax, keď [...]

Takže tak 9. – Kupujte im lopatky. . .

21.04.2024

Bolo to v marci pred rokom, keď sa v slovenských médiách objavila správa, že – ako potvrdzuje článok v linku https://dennikn.sk/minuta/3268597/ Rusi lopatkami bojujú, lebo nemajú dostatok munície. Tie lopatky majú od roku 1869 vraj skoro bezo zmeny. Priznávam, že som nikdy nebola vojak, možno preto som nepochopila, prečo Ukrajinci s modernou západnou výzbrojou posielanou [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00, aktualizované: 07:40

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 9003142x
Priemerná čítanosť článkov: 3155x

Kategórie