Založ si blog

Antaon 9. – Zakaždým. . .

Zakaždým zomieram, zakaždým zomrieť chcem znova

a hoci plynie čas, zakaždým z rany krv prúdom vyteká nová,

zakaždým temnie deň a slnko sa polnočným kabátom halí,

zakaždým cítim to akí sme k osudu malí,

zakaždým v rade dní kráčam a nerátam kroky,

zakaždým plynú dni tak akoby plynuli roky,

zakaždým závoj sĺz svet zastrie úplne celý,

zakaždým vykročiť do prázdna bolesť mi potichu velí…

 

Zakaždým „chýbaš mi“ do sveta zúfalo kričím

a všetky lákadlá pre mňa sú skutočne ničím,

zakaždým krvavé stopy mi cestu zas plnia,

oblaky neletia nebom, iba sa temnejúc vlnia,

zakaždým hojdačka preklápa svet zo strany na stranu celý

byť tu či odísť tam – dilema na mňa sa škerí,

zakaždým hľadám ťa, hľadám ťa bez konca v čase

a túžim s Tebou byť, zas ťa tu, synček, mať zase.

 

Spomienok roj hustý tento čas podivne ohol,

neviem komu by som tak verila, aby to zastaviť mohol….

Biely vták v búrkovej temnote oblohy žiari,

prízrak je, či azda skutočne prilieta vari?

Dostihne čas, a zvráti to, kam potichu kráčam?

Iba sa dívam mlčky a cestu slzami zmáčam.

Kalendár dátumom výročia synovej smrti mi svieti,

kričím že rodičov mali by vždy prežiť ich deti.

Zakaždým zomieram, zakaždým zomrieť chcem znova

a hoci plynie čas, zakaždým z rany krv prúdom vyteká nová…

 

Elena

 

P. S.: Môj syn Maroško zomrel pochybením lekárky 29. 3. 2014 tri mesiace pred svojimi 15. narodeninami…

fotografia z rodinného albumu

Pravdu na stôl 5. – Ako môžeme mať novú nemocnicu rýchlo a relatívne lacno. . .

16.03.2024

Netajím v mojom blogu, že som srdcom podtatranka, je to môj rodný kraj. Zakaždým, keď idem smerom na Poprad, prechádzam okolo miesta, pri ktorom mi zovrie smútkom srdce. A tak keď som dnes objavila dokument o Kvetnici, je to príležitosť urobiť malý výkop za to miesto, aj za príležitosť pre nás všetkých. Takže sledujte https://www.youtube.com/watch?v=EN_FRkg9RRM [...]

Pravdu na stôl 4. – V tomto štáte je toľko bordelu, že až. . .

14.03.2024

Prezradím vám teraz ďalšiu darebáčinu tohto štátu. Cesta za spravodlivosťou v tejto spoločnosti vyzerá, akoby ju budovali Pat a Mat. Alebo akoby vznikla omylom, lebo ku spravodlivosti veru nevedie. Veď pozrite. Predstavte si, že niekto vezme život vášmu blízkemu – úmyselne alebo neúmyselne ho usmrtí. Popri bolesti musíte zápasiť aj s praktickými otázkami, ako [...]

Pravdu na stôl 3. – Až takto ďaleko to musel dohnať tento štát? ? ? ! ! ! !

13.03.2024

Nie, ja sa vôbec nečudujem, že sme spoločnosťou, v ktorej matky s postihnutým dieťaťom v náručí skáču pod vlak. Musela som zostať ticho chvíľu, lebo to, čo by som napísala hneď po tom čine zúfalej matky, by táto spoločnosť nerozdýchala. A hej, môžete klamať sami sebe a navrávať si, že tá matka určite nebola v poriadku, keď spravila taký čin, aby ste pozametali [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,835
Celková čítanosť: 8910712x
Priemerná čítanosť článkov: 3143x

Kategórie