Založ si blog

Ticho a nahlas 8 . – Rusi sú už zrejme na kolenách. . .

Veru, najvyšší čas, povedala som si nahnevane. Tá vojna na Ukrajine prináša kopu zla.

Všetko dražie závratným tempom a kvalita prudko klesá. Napríklad som kúpila po dlhej dobe vianočku s hrozienkami pre dcéru – a z hrozienok len na povrchu trochu rozmajzli, aby ľudia verili, že je naozaj hrozienková, vo vnútri ani jediné hrozienko. No hanba. Dosiahol výrobca jediné – ten ich kráp už nekúpim.

A tak by sme mohli pokračovať.

Ceny rastú, balenia sa zmenšujú, a kvalita škoda reči – zavzdychala moja kamarátka. – Dokedy ešte?

Neboj sa, už nie dlho, vyhlásila som optimisticky, Rusi sú už zrejme na kolenách.

Zastala a vraví: To si ako prišla na takú sprostosť?

Prezidentka a vláda nám tu tvrdia, že Ukrajina vojnu musí vyhrať. Tak určite sa im darí – vysvetlila som jej – sprostí by boli, keby niečo podobné tvrdili v situácii, kedy Ukrajina prehráva, nie? A pozrieť sa stačí, s akými krápmi Ukrajinci vo vojne Rusov zdolávajú. To keby som ja bojovala, chcela by som nejaké kvalitné zbrane – a Ukrajinci, pozri, hotový šrotový park pre Slovensko sú. Keby sme nenakupovali servisné diely pre S-300, najneskoršie do 2 rokov by bol systém nefunkčný, ako povedal Naď.

 

https://spravy.rtvs.sk/2022/03/nad-ak-nebudeme-system-s-300-servisovat-tak-do-dvoch-rokov-bude-nefunkcny/

„Vedia to servisovať dve krajiny, a to je Rusko a Ukrajina. S Rusmi to principiálne robiť nebudeme a Ukrajina má svoje vlastné starosti, takže nie je cesta, ako ten systém udržiavať,“

No a Migy, pozri sa, už by nikdy nelietali podľa Naďa

https://www.trend.sk/spravy/nase-migy-nikdy-nelietali-darovanie-neznizi-nasu-obranyschopnost

Slovenské stíhačky MiG-29 by už nikdy nelietali, necvičia sa noví piloti a ich skladovanie si žiada náklady.

 

Vidíš, vravím kamarátke, však čistý šrot im posielame. Mám strach, aby tam niečo z tých krápov na civilistov nepadlo a nepoumierali kvôli nám nevinní ľudia. Čo sú to len za dary – aby sme to vraj za draho u nás neskladovali, tak to rýchlo Ukrajine pošleme, a ešte aj zaplatiť od Američanov si za to necháme. Ja by som Naďovi napľula do tváre, keby mi také niečo dával, a oni ďakujú a ďakujú, Ďalšie také krápy si pýtajú, no poviem ti, mimoriadne skromní ľudia sú to, tí Ukrajinci. A teda vojnu proti Rusom, vyzbrojeným modernou technikou, vyhrať idú s tými našimi krápmi, hrdinovia. 

 

Uhryzovala si z buchtičky, a hlasno sa smiala. A že rakytník s jablkami je plnka, píšu na obale buchtičky, no ktožehovie čo tam primiešavajú.

 

 

Elena

 

K diskusii  anysta  zlatko, ako vždy ste mimo, nie krvavý konflikt na Ukrajine ma pobavil, ale tie klamstvá tu spojené s lifrovaním zbraní od nás k nim.

stredoslovenský bača  iste, je pekná predstava, ako si Ukrajinci opravujú na kolene v časoch vojny tie naše šroty. Ale iluzívna. V skutočnosti bojovú techniku ku nám posielajú do opravy. Tak by sa patrilo poslať im náš šrot v dobrom stave, nie?

 

 

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

Takže tak 10. – Amazónsky prales sa prudko rozrastie. . .

22.04.2024

Poviem vám, chytila ma za srdce správa o tom, že našej prezidentke vôbec nie je ľahostajné, ako zamoruje ovzdušie zemegule pre nás všetkých tými jej letmi lietadlom. Hovorí o tom správa v linku https://www.hlavnespravy.sk/prezidentka-vysadila-so-svojim-timom-stromceky-na-zahori/3470150 Od roku 2021 vraj vyše 12 000 stromov vysadila. No to je dobre, bude mať prax, keď [...]

Takže tak 9. – Kupujte im lopatky. . .

21.04.2024

Bolo to v marci pred rokom, keď sa v slovenských médiách objavila správa, že – ako potvrdzuje článok v linku https://dennikn.sk/minuta/3268597/ Rusi lopatkami bojujú, lebo nemajú dostatok munície. Tie lopatky majú od roku 1869 vraj skoro bezo zmeny. Priznávam, že som nikdy nebola vojak, možno preto som nepochopila, prečo Ukrajinci s modernou západnou výzbrojou posielanou [...]

Peter Náhlik

Parlamentný výbor chce od poslanca Náhlika vysvetlenie k jeho majetkovým pomerom

23.04.2024 17:45

Mal by vysvetľovať, prečo neuviedol v majetkovom priznaní za rok 2022, že vlastní vilu v Bratislave.

MK SR, ministerstvo kultury

Poslanci ukončili debatu o zmenách v FPU, hlasovať budú v stredu

23.04.2024 17:31

Zmeny majú podľa predkladateľa Michelka pomôcť kultúre. Namieta to opozícia, na zmeny nie sú podľa nej dostatočné dôvody.

SR Košice prezidentka návšteva Gymnázium Poštová KEX

Čaputová: Východné Slovensko je špecifické a nesmierne životaschopné

23.04.2024 17:25

Tento týždeň úraduje z druhého najväčšieho mesta Slovenska v rámci výkonu svojho mandátu poslednýkrát.

ÚŠP, Úrad špeciálnej prokuratúry

Spôsob kritiky bývalých prokurátorov ÚŠP je nevhodný, tvrdia krajskí prokurátori

23.04.2024 17:01

Upozornili, že kritika formou subjektívnych názorov so zjavnými prvkami antipatie je absolútne nevhodná.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 8999161x
Priemerná čítanosť článkov: 3153x

Kategórie