Založ si blog

Jediná 6. – Niekedy netreba veľa slov. . .

Život si musíš ceniť nadovšetko – lebo je to Boh sám.

Vynorila sa mi teraz táto myšlienka z knihy Zasvätenie, ktorú som rozčítala ešte pred svojim odchodom z domu kvôli karanténe dcéry.

 

V Česku vznikol v rámci občianskej aktivity Páty stupen – prekrásny  krátky film – video,  ktorého autorkou je Olga Špátová

https://patystupen.cz/?fbclid=IwAR1P7BIsM0Q01EPy7pHNVybcIjElLzuAzqm7WuI6wNxM_wlBIMGdUEjUr7c

 

Nie, niekedy netreba veľa slov, ako hovorím i v názve blogu.

S hlbokou úctou a láskou to video zdieľam

https://www.facebook.com/Asistence/videos/3691784890904296

 

Všetkým prajem večer plný pohody a pokoja

Elena

Blýskanie na časy 1. – Gratulujem Američanom k nevydarenému obchodu

07.09.2024

Poviem vám, kadečo som si o Američanom myslela – ale predpokladala som, že aspoň biznis im nejako ide. No ale ukázalo sa, ako hlboko som sa mýlila. Sú totálne krepí – odkupujú Seditu na Slovensku. To si nerobili prieskum slovenského trhu pred zrealizovaním toho ich biznis nápadu? Zrejme nie. Lebo inak by zistili, že vonkoncom nielen ja, ale aj kopa ďalších [...]

V mlčaní 11. – Vem si prášky na hlavu, Máňo. . .

07.09.2024

Unavene som sa večer plížila schodmi po celodennom upratovaní pivnice. Nečakala som, že ma niekto rozosmeje. A vidíte – Máňo. Teda Maniak, ako sa označuje. Už to samo osebe by bol dobrý dôvod na pár elektrošokov pre neho. A to bezbrehé táranie, ktoré údajne vyprodukoval médiám, by malo vydať aspon na ročnú psychiatrickú liečbu na uzavretom oddelení, predpokladám. [...]

V mlčaní 10. – Smrť psychológa. . .

06.09.2024

Smrť psychológa Radima Ptáčka rozvírila diskusie. Mňa v prvom rade zaujalo, že pani, ktorej sa s niečím zdôveroval a ona to po jeho smrti vyvesila na sociálne siete, sa označuje ako jeho kamarátka. Moja definícia kamarátstva je teda o dosť iná – a ak sa mi s niečím zdôveríte, nevykvačujem to po sociálnych sieťach. Médiá spustili viac či menej nevydarené [...]

Erdogan

Erdogan vyzval na vytvorenie moslimskej aliancie proti Izraelu

07.09.2024 22:35

Turecký prezident vyhlásením reagoval na smrť aktivistky s tureckým a americkým občianstvom, ktorú zabila izraelská armáda počas protestu.

letisko, vide, schwechat

Muž chcel prepašovať cez rakúske letisko kokaín v opierke invalidného vozíka. Odhalili ho policajné psy

07.09.2024 21:50

Muž vzbudil u polície podozrenie. Tá následne odhalila 14 kilogramov kokaínu v hodnote približne 1,5 milióna eur.

Michel Barnier

Vo Francúzsku vyšli do ulíc tisícky demonštrantov. Nesúhlasia s vymenovaním Barniera za premiéra

07.09.2024 20:26

Na protesty proti Macronovi ešte pred Barnierovým vymenovaním vyzvala ľavica, ktorá síce vyhrala voľby, ale nedostala šancu zostaviť vládu.

nehoda, kúty, hasiči

Mladík šoféroval bez vodičáku, s autom skončil v rieke. So spolujazdcami utrpeli vážne zranenia

07.09.2024 19:29

Po náraze sa auto prevrátilo na strechu. Najmladší účastník nehody mal iba 11 rokov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,954
Celková čítanosť: 9424190x
Priemerná čítanosť článkov: 3190x

Kategórie

Archív