Keď som nedávno v blogu uviedla v súvislosti s terajším ministrom školstva, že schopnosť riadiť nie je vedľajším produktom povýšenia, bola som náramne mierna.
Drucker v školstve je horší ako had pod košeľou.
Svojho času chcel chodiť Slovenskom s ľuďmi debatovať a vyzval ľudí, aby sa mu ozvali na to diskutovanie
Vtedy som mu chcela pomôcť splniť jeho sny. Pôvodne som dala blogu o tom názov Som ako Osud – napísala som tam, že
no asi chápete tí bystrejší, že prečo. Áno, správne, ponúkla som sa na stránke pri tej Druckerovej výzve, že si s ním podebatujem – ja a zopár ďalších ľudí, ktorým zomreli blízki vinou lekárov, teda nie niekde na lavičke v parku, ale v Slobodnom vysielači alebo v Infovojne. Prípadne aj v RTVS, TA3, či na Markíze alebo v Jojke – ak to vybaví on. Lebo mne televízie ani neodpísali na žiadosť, aby spravili naživo vysielanie debaty nás – matiek detí mŕtvych vinou lekárov a ministrami príslušných rezortov, aj ÚDZS SR, zástupcami lekárov a lekárskej komory, aj sestier, zástupcov pacientskych organizácií, ktorí by mali hájiť ich práva.
Zatiaľ mi síce Drucker neodpovedal, ale to nepochybne len predycháva radostné prekvapenie, že našiel tak rýchlo ľudí ochotných s ním debatovať – a ešte k tomu presne o tých témach, ktoré chce podľa jeho vyhlásenia s ľuďmi preberať. Určite mi čoskoro poďakuje, moja iniciatíva ho iste náramne potešila…
I tu je o ňom kadečo
i tu
Drucker, jasné.
Kadečo je u neho na uvažovanie súce. Napríklad tá angažovanosť ohľadne pandémie.
Myslím na neho i dnes – keď sa predostiera veľkolepá reforma školstva, ktorú prezentuje ako niečo na spôsob Lurd.
Neúspešne už manažoval kadečo – pošty, zdravotníctvo, mal manažovať vnútro, teraz školstvo, poviem otvorene.
Nie, nebola to škaredá závisť ani omyl z mojej strany. Čas ukázal ako to je s tou jeho reformou v školstve.
Ozývajú sa kritické hlasy, poukazujú na problémy v praxi.
No a takto vyzerá v praxi inkluzívne vzdelávanie
https://www.facebook.com/reel/780867291321413
i tu
https://www.facebook.com/reel/1086271090362588
i tu
https://www.facebook.com/reel/2012505482855594
Naozaj pomohlo rómskym deťom rozdeliť ich „inkluzívne“ po triedach kade-tade? Od stola v Bratislave sa vykladá dobre, že je diskriminačné ak tie deti sedia spolu v jednej triede, hoci sami rodičia to pokladajú za dobré.
Tieto deti teraz nechodia do školy vôbec – ako im pomohli?
No čo povedať k takémuto novelizovanému školskému zákonu? Lurdy to asi nebudú…
Elena
Celá debata | RSS tejto debaty